Razer przeznaczy 50 mln dolarów na wsparcie partnerów biznesowych, zarówno obecnych, jak i przyszłych, w okresie spowolnienia gospodarczego, będącego wynikiem walki z koronawirusem (COVID-19).
Firma Razer, wiodąca na świecie globalna marka lifestylowa dla graczy, już dziś zobowiązuje się wspierać swoich partnerów biznesowych, zarówno obecnych, jak i przyszłych, przez okres spowolnienia gospodarczego, będącego wynikiem walki z koronawirusem (COVID-19).
Razer w 2020 roku przekaże do 50 milionów dolarów za pośrednictwem trzech głównych dźwigni wsparcia w swoim ekosystemie – Razer Gold, Razer Fintech i zVentures. Fundusz zostanie podzielony na te trzy filary w formie wkładów finansowych, wsparcia przepływów pieniężnych i inwestycji. Inicjatywa ta zapewni również firmom dostęp do unikalnego ekosystemu sprzętu, oprogramowania i usług Razera z ponad 80 milionami zarejestrowanych użytkowników na całym świecie i wywrze również pozytywny wpływ na biznesowe stosunki między partnerami.
“COVID-19 już teraz poważnie wpływa na globalną gospodarkę i na wszystkich niezależnie od środowiska, z którego pochodzą” – mówi Min-Liang Tan, współzałożyciel firmy Razer. „Uważamy, że najlepszym sposobem, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy w trakcie tej walki jest wspieranie naszych partnerów biznesowych z wykorzystaniem naszego ekosystemu.”
Wsparcie zostanie udzielone za pośrednictwem trzech filarów biznesowych
Razer Gold
Jako jedna z największych wirtualnych walut przeznaczonych do treści cyfrowych, w tym gier i rozrywki, z ponad 3,4 milionami kanałów w 130 krajach na całym świecie, Razer Gold zapewni wsparcie obecnym i nowym partnerom poprzez wkład marketingowy i inne środki natychmiastowej pomocy w przepływie gotówki, takie jak przedpłaty, rabaty gotówkowe, specjalne stawki i skrócone okresy rozliczeniowe z 30 do 15 dni. Razer zbada również potencjalne możliwości inwestycyjne poprzez swoje kanały i wśród partnerów.
Razer Fintech
Razer Fintech jest jedną z największych cyfrowych sieci płatności internetowych w Azji Południowo-Wschodniej, a od momentu założenia w 2018 r. przetworzyła miliardy dolarów płatności. Razer Fintech wykorzysta oba swoje piony biznesowe dla tej inicjatywy. Część Razer Fintech odpowiadająca za rynek B2B – Razer Merchant Services (RMS), wspomoże nowych i istniejących detalistów i partnerów platformy poprzez pomoc w zakresie przepływu gotówki, zwolnienia z opłat i dostosowanie programów marketingowych dla podstawowych usług i firm internetowych. Pion B2C – Razer Pay, zaoferuje natomiast specjalne pakiety, takie jak obniżone stawki i promocje o wartości dodanej. Ponadto Razer Fintech selektywnie zbada potencjalne możliwości inwestycyjne ze startupami i poszczególnymi firmami. Cele Razer Fintech są ściśle powiązane z inicjatywami związanymi z walką ze skutkami Covid-19 omawianymi przez Singapore FinTech Association (SFA) i Monetary Authority of Singapore w dniu 8 kwietnia 2020 r. Razer Fintech i SFA będą współpracować w celu rozwiązania kluczowych problemów, którymi są 1) zachowanie miejsc pracy w Fintech 2) obniżenie kosztów działalności 3) ułatwienie sprzedaży 4) stymulowanie finansowania i identyfikacja firm, które skorzystałyby z tego programu.
zVentures
zVentures stanowi ramię korporacyjnych przedsięwzięć Razera i integralny element strategicznych działań inwestycyjnych firmy. zVentures skoncentruje swoje wysiłki inwestycyjne na firmach posiadających technologie przeznaczone do walki z COVID-19 lub wspierania ludzi podczas pandemii. Dotyczy to firm z sektorów takich jak autonomiczny dowóz żywności i napojów, dostawa i logistyka oraz opieka zdrowotna.
Dzięki działaniom podjętym przez firmę, Razer zapewni partnerom biznesowym możliwość utrzymania silnej pozycji rynkowej w trakcie walki ze skutkami COVID-19. Zainteresowane strony, które chcą uzyskać więcej informacji, mogą skontaktować się pod adresem covid19-support@razer.com.