Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Razer zamierza nabyć firmę Controller Gear, która specjalizuje się w tworzeniu licencjonowanych urządzeń peryferyjnych i gadżetów przeznaczonych na popularne marki konsolowe, w tym dla Xbox, PlayStation i Nintendo.

Razer, wiodąca na świecie marka lifestyle’owa dla graczy (kod akcji w Hongkongu: 1337), zamierza nabyć firmę zajmującą się akcesoriami do konsol – Controller Gear. Przejęcie firmy Controller Gear, która specjalizuje się w tworzeniu licencjonowanych urządzeń peryferyjnych i gadżetów przeznaczonych na popularne marki konsolowe, w tym Xbox, PlayStation i Nintendo, wzmocni pozycję Razera na szybko rozwijającym się rynku konsol premium. Ocenia się, że cały rynek gier przekroczy po raz pierwszy wartość 200 miliarda USD lat w 2023 roku.

 

Newzoo prognozuje się, że rynek gier konsolowych wzrośnie w 2020 roku o 21,0% (rok do roku), do 51,2 mld USD – jest to dwa razy więcej niż estymowano przed wybuchem pandemii COVID-19. Na ten znaczny wzrost składają się trzy czynniki: duży popyt na konsole najnowszej generacji, popyt na konsole wszystkich generacji, wywołany przez pandemię, a także przystępność i łatwość opanowania rozwiązań konsolowych opartych na intuicyjnym mechanizmie plug-and-play.

 

W uznaniu wysokiego potencjału dalszego wzrostu rynku gier konsolowych, Razer nieustannie wprowadza nowe innowacyjne rozwiązania, takie jak na przykład najwyższej klasy urządzenia peryferyjne, w tym popularny kontroler Wolverine czy zestawy słuchawkowe Kaira. Przejęcie Controller Gear potwierdza zaangażowanie Razera w proces dostarczania wysokowydajnych urządzeń peryferyjnych wszystkim graczom konsolowym na całym świecie.

 

„W Razerze sami jesteśmy graczami i wiemy, jak ważne jest tworzenie najlepszych w swojej klasie produktów zapewniających wyjątkowe i spersonalizowane wrażenia z gry” – powiedział John Moore, dyrektor sprzedaży i marketingu w dziale Console Peripherals. „Controller Gear posiada specjalistyczne umiejętności w tej dziedzinie, dzięki szerokiej ofercie produktów oraz bliskim relacjom z dystrybutorami i sprzedawcami detalicznymi. Parasol Razera pozwoli firmie na udostępnienie tych produktów nowym odbiorcom na całym świecie”.

 

„Ogromne doświadczenie Razera w produkcji wielokrotnie nagradzanych urządzeń, w połączeniu z jego globalną infrastrukturą, zapewni Controller Gear niezbędne narzędzia i kanały, w celu dostarczenia graczom na całym świecie doskonałych licencjonowanych produktów, z których jesteśmy znani” – powiedział Jon Buller, prezes i współzałożyciel Controller Gear. „Cieszymy się, że będziemy mogli pracować nad ekscytującymi, licencjonowanymi produktami z najwyższej półki w ramach rodziny Razer”.

 

Controller Gear, z siedzibą w Temecula w Kalifornii, odnotowała okres szybkiego rozwoju od momentu założenia w 2014 r. W ostatnich latach firma rozszerzyła swoją ofertę produktów o licencjonowane kontrolery bezprzewodowe, podstawki ładujące, etui, skórki, a także odzież lifestyle’ową, taką jak torby i akcesoria. Marka słynie z pomysłowych, licencjonowanych kontrolerów Xbox i stacji ładujących, na które nanosi graficzne motywy z najnowszych gier lub z popkultury.

 

„Pomimo niepewności panującej na globalnym rynku spowodowanej pandemią COVID-19, branża gier nadal osiąga nowe wyżyny, a tytuły konsolowe wykazują duży potencjał wzrostu jako podstawowy segment gier” – powiedział LiMeng Lee, Chief Strategy Officer w Razer Inc and Chief Executive Officer w Razer Fintech. „To przejęcie dodatkowo wzmocni dominującą pozycję Razera w obsłudze 3 miliardów graczy na całym świecie za pośrednictwem naszego ekosystemu składającego się ze sprzętu, oprogramowania oraz usług. Nasz finansowy bilans jest niesamowicie mocny i składa się z ponad 500 milionów dolarów w gotówce. Będziemy nadal poszukiwać wyjątkowych firm, które mogą wzbogacić nasz ekosystem skoncentrowany na graczach”.

 

Po przejęciu przez Razera, współzałożyciel i prezes Jon Buller dołączy do Razera jako dyrektor ds. rozwoju produktów. Obecni pracownicy Controller Gear również dołączą do zespołu Razera.

 

 

https://itreseller.pl/itrnewjeff-bezos-ustapi-ze-stanowiska-ceo-amazon-jego-nastepca-bedzie-andy-jassy-dotychczas-zarzadzajacy-chmurowa-czescia-biznesu/