Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reality Labs firmy Meta tracą rekordową kwotę 4,65 miliarda dolarów tuż przed rozpoczęciem sprzedaży Vision Pro Apple’a

W czwartkowym raporcie o zyskach za czwarty kwartał Meta podała, że jej jednostka Reality Labs odnotowała stratę operacyjną o wartości 4,65 miliarda dolarów. 

Meta w dalszym ciągu inwestuje miliardy dolarów co kwartał na rozwój Metaverse i właśnie teraz stoi w obliczu pierwszego realnego zagrożenia konkurencyjnego ze strony Apple’a.

Meta zadebiutowała zeszłej jesieni zestawem słuchawkowym Quest 3 VR. Reality Labs opracowuje technologie rzeczywistości wirtualnej i rzeczywistości rozszerzonej stanowiące podstawę metaświata, który założyciel Facebooka Mark Zuckerberg nazwał „następną granicą” i „następcą mobilnego Internetu”.

Od końca 2020 r., czyli pierwszego kwartału, dla którego dane liczbowe są publicznie dostępne, dział Metaverse stracił obecnie ponad 42 miliardy dolarów. Strata za czwarty kwartał była największa w dotychczasowej historii.

„Spodziewamy się, że straty operacyjne będą znacząco rosły z roku na rok ze względu na nasze ciągłe wysiłki na rzecz rozwoju produktów w rzeczywistości rozszerzonej/wirtualnej oraz nasze inwestycje mające na celu dalsze skalowanie naszego ekosystemu” – podała spółka w swoim rachunku zysków i strat.

Przychody Reality Labs w czwartym kwartale wyniosły ponad 1 miliard dolarów, w porównaniu z 727 milionami dolarów w tym samym okresie rok wcześniej.

Obecnie najważniejszym produktem firmy jest rodzina zestawów słuchawkowych VR Quest. Tymczasem Apple wchodzi na rynek ze swoim pierwszym zestawem słuchawkowym. Apple Vision Pro trafi do sprzedaży w piątek i będzie kosztować 3500 dolarów, czyli znacznie więcej niż zestaw słuchawkowy Meta Quest 3 VR, którego cena początkowa wynosi 500 USD.

Zestaw słuchawkowy Apple Vision Pro – czego możemy się spodziewać?