Realme przedstawiło strategię na najbliższe lata – R&D, Europa i ekosystem.
Realme jest bez wątpienia pewnego rodzaju fenomenem – marką, która w nadspodziewanie szybki sposób zaskarbiła sobie sympatię wielu użytkowników. O tym jakie są kolejne plany realme firma mówi głośno – a konkretnie robi to jej założyciel, Sky Li.
Jak wiele firm w ledwie 4 lata zdołało zdobyć globalną rozpoznawalność, z aspiracjami do absolutnej czołówki w swojej branży? Niewiele. Realme może pochwalić się takim właśnie osiągnięciem. Teraz, w liście otwartym, Dyrektor Generalny firmy, Sky Li, zapowiada strategię na dalszy rozwój i… obchody urodzin firmy, które odbędą się 28 sierpnia pod hasłem „828 Fan Festival”. Wydarzenie będzie okazją do licznych promocji.
I’m happy to celebrate realme’s fourth 828 Fan Festival with each of you. realme is now entering the second stage of growth, we will further refine our focus on targeted, long-term growth. More exceptional Number Series smartphones will come soon. #KeepItReal #realme828FanFest pic.twitter.com/EP60fbuqqr
— Sky Li (@skyli_realme) August 16, 2022
W czwartym kwartale 2021 roku, realme stało się najszybciej rozwijającą się marką smartfonów 5G na świecie, ze wzrostem 165% rok do roku. Chcąc popularyzować możliwości sieci 5G, firma inwestuje 90% swoich zasobów badawczo-rozwojowych w rozwój technologii związanej z 5G.
realme stale poszerza swoją ofertę produktów z segmentu AIoT. Marka rozbudowuje swój ekosystem TechLife, który obejmuje inteligentne telewizory, laptopy, tablety, smartwatche, urządzenia audio oraz ogromną liczbę inteligentnych gadżetów i akcesoriów. realme chwali się także swoim studium projektowym – realme Design Studio. Efekty widać w produktach, bo smartfony realme często zaskakują oryginalnymi wzorami i malowaniem.
W ciągu zaledwie trzech lat, realme osiągnęło szybki wzrost, stając się szóstym największym dostarczycielem smartfonów na świecie. Pomimo obecnej niepewności na rynku, firma jest przekonana o swojej zdolności do sprostania wyzwaniom.
– Smartfony uczyniły nas bardziej zdolnymi niż kiedykolwiek wcześniej, a era AIoT jeszcze bardziej rozszerza te możliwości. Droga przed nami pozostaje jasna, choć niepozbawiona wyzwań – stwierdza Sky Li, CEO realme, w otwartym liście.
Wchodząc w drugi etap rozwoju, realme będzie przestrzegać strategii „Market Cultivation”, co oznacza dodatkową koncentrację na tworzeniu produktów wysokiej jakości i silniejszą adaptację strategii do warunków lokalnych rynków. W ciągu trzech lat realme będzie kładło szczególny nacisk na swoje dwa 10-milionowe rynki, jednocześnie pracując nad stworzeniem rdzenia piętnastu 1-milionowych rynków na świecie. Do 2023 w Europie, realme stawia sobie za cel osiągnięcie pozycji TOP 3 wśród producentów smartfonów. Poprzez bardziej zlokalizowane podejście marketingowe i zrozumienie młodych konsumentów, firma zamierza projektować rozwiązania bliższe nawykom oraz potrzebom lokalnych użytkowników.
W ramach strategii „Simply Better”, inwestycje realme w badania i rozwój wzrosną o 58% (rok do roku), skupiając się na rozwoju innowacji technologicznych. Dodatkowo, firma utworzyła międzynarodowy zespół e-commerce, aby ujednolicić zarządzanie kanałami sprzedaży oraz zapewnić użytkownikom dostęp do swoich produktów na całym świecie.
A my przypominamy zeszłoroczny wywiad, jakiego w IT Reseller TV udzieli Madhav Sheth, wówczas CEO realme na EMEA, dziś koordynator rozwoju firmy na wszystkich globalnych rynkach poza Chinami: