realme rozszerza wsparcie serwisowe dla swoich klientów, nawiązując współpracę z serwisem MTTC Polska, należącym do Grupy Digital Care
realme, jeden z najpopularniejszych producentów smartfonów na świecie, nawiązał współpracę z serwisem MTTC Polska, należącym do Grupy Digital Care. Partnerstwo zapewnia klientom realme wsparcie serwisowe zarówno w zakresie napraw gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych.
realme oraz MTTC Polska nawiązały współpracę w marcu tego roku. W ramach podpisanej umowy serwis wykonuje na rzecz marki realme szereg usług, w tym naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Z oferty mogą korzystać wszyscy klienci, niezależnie od tego, czy kupili swój sprzęt u polskiego, czy zagranicznego dystrybutora. MTTC Poland, autoryzowany, niewyłączny serwis, działający zgodnie ze standardami realme, realizuje naprawy wszystkich kategorii produktów marki.
Szybki serwis
Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego realme, klienci mogą kontaktować się ze sprzedawcą, u którego zakupili swoje urządzenie lub bezpośrednio z MTTC Polska poprzez infolinię, lub stronę internetową serwisu. Kurier odbierze urządzenie i po naprawie zwróci pod wskazany adres.
– Cieszymy się, że powierzono nam opiekę serwisową nad produktami firmy realme, jednego z wiodących producentów urządzeń mobilnych. realme to marka, która szybko zyskała popularność wśród konsumentów w Polsce, oferując wysokiej jakości smartfony w konkurencyjnych cenach. Dzięki nawiązaniu partnerstwa możemy rozwijać zautomatyzowane procesy i utrzymywać najwyższe standardy pracy. Mamy nadzieję, że użytkownicy realme będą chętnie korzystać z naszych usług i jesteśmy przekonani, że będą zadowoleni z ich jakości – mówi Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC Poland.