Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Red Carpet Media liczy, że zadebiutuje na NewConnect w III kwartale

Wszystko wskazuje na to, że Grupa Red Carpet Media zadebiutuje na rynku NewConnect w III kwartale, poinformował członek rady nadzorczej Grupy Leszek Kułak.

“Nasze plany wejścia na New Connect są aktualne. Obecnie kończymy formalności związane z procedurą i zakładamy, że wystartujemy w III kwartale br.” – powiedział Kułak.

Wraz z końcem czerwca spółka zadebiutowała na rynku z nową platformą video on demand REDGO

“Zależy nam na szybkim potwierdzeniu akceptacji użytkowników dla modelu budowy oferty programowej łączącej klasykę filmową uzupełnioną o pozycje klasyki spoza mainstreamu z ofertą premierową. Zmierzamy do modelu oferowania do 100 tytułów premierowych w skali roku. Po weryfikacji modelu na rynku polskim REDGO zamierza wyjść na rynki ościenne” – dodał członek rady nadzorczej. W dalszej części wypowiedzi wskazał, że firma jest w trakcie poszukiwania odpowiedniego modelu biznesowego, który pozwoliłby w szerszym forum prezentować lokalne produkcje o mniejszej sile komercyjnej.

“Gdzieś pośrodku tej drogi zamierzamy wejść w koprodukcje, a na końcu produkcje własnych treści programowych. Docelowo widzimy platformę REDGO jako nowoczesne centrum dostarczane treści wideo swoim międzynarodowym użytkownikom, począwszy od telewizyjnych kanałów linearnych, przez tradycyjne VOD, aż do dostarczania treści LIVE w modelu PPV” – powiedział Kułak.

Serwis VoD REDGO, w dużej mierze ma specjalizować się w dostarczaniu filmów z rodzaju „filmy dla konesera”, ale też oferować szerokie portfolio kina klasycznego. Oczywiście w ofercie znajdą się też premiery najważniejszych seriali i filmów.

Proces wprowadzania akcji do obrotu na NewConnect był poprzedzony publiczną emisją akcji serii B, skierowaną do ograniczonej liczby inwestorów z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. W wyniku przeprowadzonej emisji zostało objęte 50 tys. akcji serii B (10,7% w podwyższonym kapitale) i spółka pozyskała 4,5 mln zł z przeznaczeniem na realizację celów rozwojowych. Autoryzowanym doradcą w tym procesie jest firma Blue Oak Advisory.