Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Redwood Materials planuje wydać 3,5 mld dolarów na produkcję baterii do pojazdów EV

Redwood Materials, założone przez byłego kierownika Tesla Inc JB Straubel, oświadczył w poniedziałek, że planuje wydać 3,5 miliarda dolarów na fabrykę baterii w północno-zachodniej Nevadzie, potwierdzając wcześniejszy raport Wall Street Journal.

Przemysł samochodowy zwiększa produkcję pojazdów elektrycznych (EV), aby sprostać wzrostowi popytu, co powoduje wzrost zamówień na baterie i surowce, takie jak lit, kobalt itp. Redwood Materials zwiększa produkcję komponentów anodowych i katodowych do 100 gigawatogodzin do 2025 r., co wystarczy do dostarczenia baterii dla 1 mln pojazdów elektrycznych rocznie, a następnie do 500 GWh do 2030 r., co wystarczy do dostarczenia baterii dla 5 mln pojazdów elektrycznych rocznie lub więcej.

Redwod Materials skupia wokoło siebie dwóch strategicznych partnerów, producenta samochodów firmę Ford i producenta baterii firmę Panasonic. W tak ścisłym gronie mają powstawać baterie do pojazdów EV, które mają być po pierwsze bardziej konkurencyjne cenowo, właśnie poprzez ograniczenie importowanych materiałów przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko naturalne.

Zakład w Nevadzie ma być jednym z pierwszych amerykańskich zakładów produkujących kluczowe składniki potrzebne do produkcji baterii zasilających pojazdy elektryczne — poinformowała firma Redwood Materials. Oczekuje się, że wyda 3,5 miliarda dolarów w ciągu najbliższych 10 lat i zaoferuje ponad 1500 pełnoetatowych miejsc pracy w tym czasie.