Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

11 edycja flagowej konferencji NEC Competence Days, za nami największe w Polsce wydarzenie dedykowane dla firm integratorskich branży nowoczesnych technologii audio-wideo.

W dniach 5-6 listopada br. odbyła się w formule online 11 edycja flagowej konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dedykowane dla firm integratorskich branży nowoczesnych technologii audio-wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szeroką gamę prezentacji i warsztatów. Tegoroczna edycja była zorganizowana w formule online, która otworzyła dla uczestników nowe możliwości zdobycia profesjonalnej wiedzy, interakcji oraz rywalizacji.

 

NEC Online Competence Days po raz kolejny wyznaczyło rynkowe standardy i wysoko podniosło poprzeczkę organizacji spotkań partnerskich w branży. Ponad 400 uczestników, zwłaszcza w trudnym okresie pandemii, stanowi imponujący wynik, będąc równocześnie kolejnym rekordem frekwencji w historii tego wydarzenia. Warto również dodać, że liczba najbardziej atrakcyjnych sesji szkoleniowych w czasie rzeczywistym przekroczyła aż 650 odtworzeń!

 

 

Pomimo formuły online zasadnicza koncepcja imprezy pozostała niezmienna. Składały się na nią dwa główne elementy: krótkie sesje wykładowe oraz warsztaty Hands On prowadzone m.in. w formule PoV. Całość pogrupowana została w bloki tematyczne takie jak np.: Large Digital Surfaces, Meetings&Collaboration, Control rooms, Personal workspace czy Digital Signage. W tym roku w tematach agendy widać było również mocny zwrot w kierunku ekranów LED. Dużym zainteresowaniem cieszyły się przede wszystkim sesje warsztatowe, podczas których uczestnicy mogli na żywo uczestniczyć chociażby w częściowej deinstalacji ekranu LED, czy też konfiguracji oprogramowania digital signage NEC Media Player. Zainteresowanie odbiorców zyskały również liczne prezentacje i warsztaty sponsorów.

 

Podczas konferencji japoński producent zaprezentował szerokie portfolio rozwiązań dedykowanych dla sektora AV i rynku meeting rooms, bazujących na monitorach, projektorach oraz produktach LED. Wśród nowości na szczególną uwagę zasługują: laserowe projektory instalacyjne z serii PA z zamkniętym układem optycznym, nowe generacje monitorów wielkoformatowych z serii ME, M, MA oraz P wyposażone w gniazdo SDM oraz innowacyjne funkcjonalności pozwalające osiągnąć niesamowitą jakość obrazu, a także ekrany wideo LED o wielkości piksela 0.9mm.

 

 

Nowością na NEC Online Competence Days 2020 były interaktywne konkursy, egzaminy wiedzy oraz ankiety, w których uczestnicy bardzo chętnie i licznie brali udział. Organizatorom we współpracy ze sponsorami, udało się podczas dwóch dni eventu online przeprowadzić ponad 30 krótkich quizów z nagrodami, prawie 20 ankiet, których wynikami na bieżąco dzielono się z uczestnikami oraz 5 egzaminów wiedzy – również nagradzających najlepszych partnerów. To wszystko sprawiło, że konferencja NEC Online Competence Days przyjęła w tym roku jeszcze bardziej atrakcyjną i angażującą formułę typu „zabawa i wiedza”.

 

„Przez 10 lat tworzyliśmy największą imprezę dla profesjonalnej branży AV w Polsce. Decydując się na jej wersję On-Line, było dla mnie oczywiste, iż ponownie musimy zrealizować coś wyjątkowego. Utrzymanie wysokiej frekwencji, uwagi i koncentracji uczestnika przed ekranem przez 18 godzin transmisji live w ciągu dwóch dni to wielka sztuka. Nam się to udało! 37 połączeń live, 3 studia, 33 prezentacje i warsztaty to tylko mały wycinek z całości. Po konferencji otrzymaliśmy mnóstwo gratulacji, co daje nam wielką satysfakcję z dobrze wykonanej, ciężkiej pracy. Serdecznie dziękuję sponsorom, patronom medialnym, naszej ekipie, realizatorom oraz wszystkim tym, którzy przyczynili się do tego sukcesu.” – podsumowuje Mariusz Orzechowski, General Manager Central South East Europe w NEC Display Solutions Europe.

 

Jak co roku przyznano również statuetki NEC AWARDS dla najlepszych partnerów biznesowych NEC Display Solutions. Szczególnie w tak trudnym dla branży roku producent chciał uhonorować tych, którzy mimo przeciwności rozwijali swój biznes w oparciu o rozwiązania i produkty NEC. Gala wręczenia statuetek odbyła się jak całe wydarzenie – wirtualnie.

 

 

Statuetki NEC Awards 2020 trafiły do:

  • Wdrożenie Roku Muzea – TRIAS AVI
  • Kategoria Broadcasting – Studiotech Poland
  • Kategoria Control Room – PHU Ingwar
  • Kategoria Automotive – Kudrycki – Media Service
  • Kategoria LED – VisionCube
  • Kategoria Digital Signage – PRO DIGITAL
  • Firma Roku- Perfect Displays

 

Tegoroczną edycję konferencji wraz z organizatorami współtworzyło 7 co-sponsorów reprezentujących następujące marki: Matrox, Sennheiser, QSC, NETGEAR, Logitech, Aten, Vogel’s, Adamson, Audac, Sonte, Schedulla. Patronat Medialny nad imprezą objęły magazyny: AVIntegracje oraz nasza redakcja.

 

https://itreseller.pl/itrnewewolucja-narzedzi-analitycznych-wplywa-na-rozwoj-nowych-kompetencji/