Revolut rozbudowuje obsługę klienta. Firma planuje otworzyć centrum w Porto oraz ośrodek technologiczny w Berlinie.

Revolut, znany większości osób często podróżujących poza granice własnego kraju, stawia teraz na rozbudowę swojej obsługi klienta. Pod tym względem dotychczas bywało różnie, ale dwa nowe centra firmy mają to zmienić. 

Revolut rozwija się jak szalony i ma obecnie około 6 milionów klientów. Firma musi odpowiednio skalować swój zespół wsparcia. Właśnie dlatego Revolut ogłosił plany otwarcia centrum operacyjnego w Portugalskim Porto. Aktualnie pracuje tam 70 osób, docelowo firma planuje zatrudnić 400 osób w tym urokliwym, słynącym z mocnego wina i ciasnych uliczek mieście. Portugalscy pracownicy będą pracować nad obsługą klienta, rozpatrywaniem wniosków i skarg.W niewielkiej przecież Portugalii jest około 250 000 klientów Revolut. Firma zatrudniła także na stanowisku menedżera ds. rozwoju, komunikacji i PR, wcześniejszego krajowego szefa Airbnb, Ricardo Macieira’ę.

Drugie największe miasto w Portugalii ma swój urok. Z pewnością ulokowanie tam centrum obsługi klienta będzie tańsze niż w Wielkiej Brytanii, skąd pochodzi Revolut. Na zdjęciu widok na starą cześć miasta, dzielnicę Ribeira (fot. Krzysztof Bogacki/IT Reseller)

Wcześniej tego lata Revolut ogłosił także plany otwarcia centrum technologicznego w Berlinie. Założona w Londynie firma powoli buduje liczne biura Wielkiej Brytanii i Europie Zachodniej. Trudno się dziwić – korzystanie z Revoluta pozwala na unikniecie dodatkowych kosztów związanych z przewalutowaniem podczas podróży.