Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rimini Street, największy dostawca wsparcia technicznego dla produktów Oracle i SAP oraz partner Salesforce rozwija bazę klientów w naszym kraju.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), międzynarodowy dostawca oprogramowania i usług dla przedsiębiorstw, największy dostawca wsparcia technicznego dla produktów Oracle i SAP oraz partner Salesforce, przedstawił aktualne informacje na temat działalności spółki i jej obecności w Polsce.

 

„Polska jest kluczowym rynkiem w rejonie CEE i jednym z rosnących rynków dla naszej spółki. Z danych GUS wynika, że niemal 90% dużych firm i ponad 50% średnich korzysta tu z systemów ERP, w tym spora część z rozwiązań Oracle i SAP w których się specjalizujemy. Widzimy duży potencjał do rozwoju naszej działalności, szczególnie w sektorze przemysłowym, dystrybucji i handlu oraz finansowym, w których możemy zaoferować profesjonalne wsparcie naszym klientom” – mówi Jack Oster, general manager Israel & Eastern Europe w Rimini Street. „Zwiększamy naszą obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe opcje obsługi oprogramowania. Nasz unikatowy model usługowy, duże doświadczenie i specjalistyczny know-how sprawiają, że Rimini Street jest dobrym wyborem dla firm poszukujących możliwości dynamicznego rozwoju w oparciu o już posiadane zasoby systemowe”.

 

Unikalne wsparcie, realne korzyści

Usługi świadczone przez Rimini Street są nowością na polskim rynku. Dają firmom możliwość rezygnacji ze wsparcia oferowanego przez dostawców systemów ERP. Rezygnując z dyktowanego przez dostawcę planu niepotrzebnych, kosztownych i uciążliwych aktualizacji, organizacje mogą natychmiast zaoszczędzić 50% na rocznych opłatach za wsparcie i uwolnić cenne zasoby – czas, pieniądze i pracę – aby skupić się na inicjatywach transformacji cyfrowej, wspierających cele firmy.

 

Rimini Street aktywnie buduje świadomość swoich usług wśród poszczególnych grup potencjalnych klientów. Jednym z podejmowanych w tym celu działań jest trwająca właśnie kampania telewizyjna. Przygotowane przez Rimini Street spoty można obejrzeć również na polskim profilu firmy w serwisie YouTube. Jednocześnie firma przyspiesza też działania sprzedażowe w naszym kraju oraz zwiększa swoją sieć partnerską. Dzięki unikatowej ofercie i sprawdzonemu modelowi wsparcia, Rimini Street dostarcza usługi wsparcia już kilkudziesięciu klientom z naszego kraju.

 

„Wiele firm chce wprowadzać innowacje zgodnie z własną strategią i określonymi celami biznesowymi. Rimini Street daje im taką możliwość. Obsługujemy ich oprogramowanie korporacyjne i dostarczamy wysokiej jakości, ultraresponsywne wsparcie. Dzięki temu uwalniamy naszych klientów od konieczności dostosowania się do kalendarza dostawców oprogramowania, z którego korzystają i przywracamy im kontrolę nad planami rozwoju IT” – powiedział Michał Ziembicki, country sales leader Poland w Rimini Street. „Korzystając z naszych usług klienci oszczędzają znaczące kwoty. Dużą część ich budżetów pochłaniają aktualizacje i zmiany wprowadzane przez dostawców oprogramowania, które nie zawsze realizują cele biznesowe firm. Te środki mogą zostać przeznaczone na innowacje, wprowadzanie rozwiązań o wysokim ROI i budujących przewagę konkurencyjną.”

 

Efektywna ścieżka wzrostu

Rimini Street rozpoczęło sprzedaż swoich usług w Polsce w 2019 roku, koncentrując się na wszystkich sektorach przemysłu i organizacjach, które korzystają z wdrażanych lokalnie systemów ERP, EPM, czy SCM marek, w których specjalizuje się Rimini Street. Do grona klientów Rimini Street należą między innymi banki, instytucje ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, przedstawiciele sektora przemysłowego (produkcja i energetyka), retailu oraz branży FMCG. Firma rozbudowuje także sieć swoich zaufanych partnerów biznesowych, wspierających jej działalność w Polsce. Obecnie są to między innymi:

  • nFlo – doświadczony integrator IT, dostarczający rozwiązania infrastruktury teleinformatycznej i oprogramowania,
  • RITS – jedno z najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw informatycznych w Polsce, świadczące usługi m.in. w zakresie tworzenia i utrzymania oprogramowania oraz automatyzacji procesów,
  • SupportNow Polska – wyspecjalizowana firma świadcząca usługi wsparcia i asysty technicznej dla systemów IT klasy premium.

 

Za funkcjonowanie i rozwój działalności Rimini Street w Polsce odpowiedzialny jest Michał Ziembicki, country sales leader.

 

Inwestycje IT w zgodzie z biznesowymi celami

Jak wynika z najnowszego badania Dimensional Research, przeprowadzonego na zlecenie Rimini Street, 91% dyrektorów finansowych w Polsce uważa, że inwestycje technologiczne będą mieć kluczowe znaczenie przy przywracaniu rentowności po tym, jak pandemia Covid-19 wpłynęła na działalność firm. Z drugiej strony, jak wskazują analitycy, w dużej części firm nawet 90% środków z budżetu IT przeznacza się na bieżące operacje i ulepszenia. W efekcie jedynie 10% funduszy pozostaje dostępnych na inwestycje w strategiczne inicjatywy, wspierające rozwój i pomagające budować przewagę konkurencyjną.

 

Jednym z efektów pandemii było masowe przejście klientów końcowych do świata online, w którym na dobre się zadomowili. Aby odpowiedzieć na ich potrzeby, firmy muszą zwiększać i przyspieszać swoje inwestycje cyfrowe oraz szukać nowych możliwości wprowadzania strategicznych inicjatyw transformujących biznes. Problem w tym, że niezbędne do tego czas i środki pochłania często realizacja kalendarza dostawców oprogramowania i systemów ERP, w tym obowiązkowe aktualizacje w celu utrzymania pełnego wsparcia, nie do końca potrzebne migracje oraz powtarzalne, wysokie koszty związane z utrzymaniem. Zmiana ze wsparcia oferowanego przez producenta na usługi dostarczane przez Rimini Street może w znaczący sposób zmienić proporcje wykorzystania budżetu. Pomoże to firmom uwolnić środki na innowacje, rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku lokalnym i globalnym.

 

 

https://itreseller.pl/microsoft-surface-dla-biznesu/