Rimini Street uhonorowana dwiema prestiżowymi nagrodami
Rimini Street, dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce i AWS, może się poszczycić zdobyciem szeregu wyróżnień podczas 18. edycji dorocznego plebiscytu Stevie Awards w segmencie sprzedaży i obsługi klienta.
Wyróżniona spośród 2300 nominatów z całego świata, firma Rimini Street otrzymała dwie nagrody w dwóch różnych kategoriach dotyczących obsługi klienta:
- srebrną statuetkę Stevie dla zespołu roku ds. bezpośredniej obsługi klienta w kategorii „Sektory technologiczne”, która powędrowała do globalnego zespołu obsługi technologicznej. To wysoce cenione wyróżnienie podkreśla niezachwiane zaangażowanie zespołu na rzecz doskonałej obsługi klienta oraz świadczenia wsparcia klientom z całego świata na niezrównanym poziomie;
- brązową statuetkę Stevie dla kobiety roku w obsłudze klienta, którą otrzymała Robin Weiss, wiceprezes ds. usług wsparcia w zakresie aplikacji Oracle w Rimini Street. Przywództwo, wiedza fachowa i zaangażowanie na rzecz satysfakcji klienta Weiss nieustannie torują drogę ku kolejnym innowacjom i sukcesom obsługiwanych klientów i współpracowników, którzy również przyczynili się do osiągnięcia tego wybitnego wyróżnienia.
„Jesteśmy ogromnie zaszczyceni ponownym wyróżnieniem przez organizację Stevie Awards – powiedział Craig Mackereth, wiceprezes wykonawczy ds. globalnej dostawy usług w Rimini Street. – Jako firma, o której powodzeniu decyduje sukces klientów, przyjmujemy tę nagrodę jako wyraz uznania ciężkiej pracy, niezachwianego zaangażowania i wybitnego talentu naszych współpracowników z całego świata”.