Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Roskomnadzor twierdzi, że komunikator Signal został zablokowany w Rosji

Agencja Interfax przekazała, że Roskomnadzor, rosyjski organ zajmujący się komunikacją, poinformował, iż aplikacja Signal została zablokowana w kraju ze względu na naruszenia przepisów związanych z antyterroryzmem.

Zanim Roskomnadzor ogłosił, że podjął działania, setki użytkowników Signal zgłosiło usterki w aplikacji komunikatora, bezpiecznego narzędzia komunikacyjnego używanego przez milion Rosjan do szyfrowania wiadomości i rozmów.

Użytkownicy jednak zgłaszali, że podobnie jak ostatnio w przypadku dostępu do YouTube’a, aplikacja działała normalnie, gdy próbowano jej używać, stosując VPN. Niemożliwe również było założenie nowego konta bez wirtualnej sieci prywatnej. W przeciwnym razie aplikacja wyświetlała komunikat „Błąd serwera”.