Rozszerzanie zasięgu HP DaaS – większy wybór i większa elastyczności, żyjemy w świecie, w którym „wszystko jest usługą”
W miarę, jak przechodzimy z wieku informacji w epokę „user experience”, zmienia się sposób, w jaki pracujemy, czy korzystamy z rozrywek. Konsumenci domagają się produktów i usług, które automatycznie się odnawiają i są łatwe w użytkowaniu. To samo dotyczy świata biznesu. Ponad 40 procent małych i średnich firm uważa rozwiązania dostarczane w modelu usługowym za kluczowe dla ich organizacji[1]. Celem HP Device as a Service (DaaS)[2] jest zapewnienie podobnego rozwiązania w odniesieniu do urządzeń komputerowych. Łącząc usługi związane ze sprzętem, analityką i zarządzaniem cyklem życia, pomagamy działom IT uprościć alokację i zarządzanie urządzeniami, jednocześnie zwiększając niezawodność i satysfakcję. Dodatkową zaletą jest uwolnienie zasobów IT, które można wykorzystać do realizacji innych priorytetowych zadań, nie wspominając już o większej przewidywalności finansowej.
Ponadto 70 procent firm rozważa lub planuje zainwestowanie w skuteczne narzędzia i umiejętności analityczne[3]. Rozwiązanie HP TechPulse, poprzednio znane jako Analytics and Proactive Management, jest jednym z filarów HP DaaS i pozwala specjalistom HP Service Expert[4] świadczyć usługi administracyjne światowej klasy. Ta unikatowa technologia analityczna monitoruje i przewiduje kondycje urządzenia, pomagając klientom aktywnie zarządzać środowiskami urządzeń działających pod kontrolą wielu systemów operacyjnych i rozwiązywać problemy, zanim wpłyną one na produktywność.
W połowie września br. HP zapowiedziało nowe ulepszenia dla swoich partnerów i klientów.
Ułatwienia dla ekosystemu partnerskiego
Zobowiązania HP wobec partnerów firmy są silniejsze niż kiedykolwiek przedtem. Nowe ulepszenia w HP DaaS pozwalają partnerom łatwiej oferować klientom rozwiązania w modelu usługowym. Do ulepszeń tych należą:
- Widok wielu klientów dla partnerów – ta nowa funkcja pozwala partnerom oglądać incydenty i raporty na temat wielu klientów z poziomu jednej konsoli i po jednym zalogowaniu się, dostarczać klientom wskazówek dotyczących optymalizacji, a także identyfikować ogólne trendy, co umożliwia efektywniejsze reagowanie na incydenty. W nowym widoku konsoli partnerzy mogą jednym kliknięciem przechodzić od oglądania kluczowych wskaźników dla wszystkich klientów do danych poszczególnych klientów.
- Szablony przeglądów biznesowych – nowe narzędzie, które pomaga partnerom szybciej i łatwiej organizować przeglądy współpracy z klientem i identyfikować obszary wymagające optymalizacji.
- Dodatkowe incydenty we wszystkich planach HP DaaS – incydenty to alarmy sygnalizujące problemy, które wymagają rozwiązania, pokazywane na konsoli analitycznej portalu HP DaaS; partnerzy teraz mogą raportować je klientom.
- Nowa usługa integracji – incydenty generowane przez HP TechPulse mogą współdziałać z ServiceNow[5], czołowym systemem zarządzania usługami IT. Dzięki tej dodatkowej usłudze partnerzy mogą wykorzystać swój system zgłoszeń serwisowych do śledzenia incydentów HP TechPulse obok innych problemówi IT, które śledzą za pomocą ServiceNow (zanim wpłyną one na użytkowników).
Nowe informacje i raporty dla klientów
Rozbudowujemy HP TechPulse, dodając nowe raporty, które pomagają klientom lepiej zarządzać i lepiej planować zasoby IT. Dostarczamy bardziej wnikliwe raporty, aby ułatwić działom IT administrację i planowanie, w tym nowy raport Mobility Factor, który generuje ocenę mobilności użytkownika, pozwalając dostosować zasady bezpieczeństwa oraz przydzielać urządzenia w zależności od potrzeb użytkownika. Ponadto raport Device Replacement Guide może wskazywać urządzenia, które wymagają pilnej wymiany, oraz optymalizować cykle odświeżania sprzętu na podstawie wielu czynników związanych z wydajnością i kondycją urządzeń, identyfikowanych przez technologię analityczną HP TechPulse.
Dodaliśmy też obsługę Microsoft Intune. Wielu klientów HP zainwestowało już w Microsoft Intune, a obecnie specjaliści HP Service Expert mogą zarządzać urządzeniami Windows wspólnie z klientami, używając należących do nich licencji Microsoft Intune.
Naszym celem jest pomoc klientom HP w uzyskaniu tego, czego potrzebują od swojej technologii. W kulturze pracy, w której urządzeń używa się w różnych środowiskach, a wrażenia użytkownika zależą od wielu czynników, chcieliśmy pójść o krok dalej i zająć się aspektem administracyjnym. Dysponujemy bogatą instytucjonalną wiedzą na ten temat, więc zaoferowanie jej klientom było logiczną decyzją. Nowoczesne miejsce pracy wymaga nowoczesnego IT, a w tym obszarze firma HP i jej sieć lokalnych partnerów nie mają sobie równych.
——————————
[1] Mavenlink & Gigaom
[2] Plany HP DaaS i (lub) dołączone komponenty mogą różnić się w zależności od regionu lub autoryzowanego partnera HP DaaS. Aby poznać szczegóły, skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem HP lub autoryzowanem partnerem DaaS. Usługi HP podlegają stosownym zasadom i warunkom świadczenia usług HP, o których Klient jest informowany w momencie zakupu. Klient może mieć dodatkowe uprawnienia na mocy lokalnych przepisów, na które w żaden sposób nie wpływają warunki i zasady świadczenia usług HP ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.
[3] IDC DaaS Americas Survey, październik 2016 r. oraz IDC US PCaaS Multi-client Survey, 2016 r.
[4] Zunifikowane zarządzanie urządzeniami końcowymi HP jest świadczone przez specjalistów HP Service Expert w planach HP DaaS Enhanced lub Premium. Specjaliści Service Expert świadczą usługi z wykorzystaniem VMware Workspace ONE i AirWatch. Klienci używający Microsoft Intune mogą też pozwolić naszym ekspertom na zarządzanie z wykorzystaniem już posiadanych licencji. Sprawdź dostępność opcji w swoim kraju.
[5] Wymaga licencji ServiceNow, sprzedawanej oddzielnie, oraz instalacji aplikacji HP DaaS z witryny hpdaas.com oraz ważnej licencji na oprogramowanie ServiceNow ITSM.