Rozwiązania Oracle do pracy zdalnej sprawiają, że jest ona zarówno wydajna, jak i bezpieczna, szczególnie przydatne dla pracowników okazują się rozwiązania w kategorii aplikacji chmurowych HCM, dotyczące procesów zarządzania personelem.
Praca zdalna, to specyficzny model wykonywania obowiązków zatrudnionego wobec pracodawcy, w którym praca wykonywana jest poza stałym miejscem zatrudnienia. Taki tryb jest znany i stosowany już od wielu lat, jednak zwłaszcza w ostatnich miesiącach stał się szczególnie popularny, a w wielu firmach wręcz obowiązkowy. W zakresie technologii IT, Oracle dostarcza wiele rozwiązań ułatwiających pracę zdalną i sprawiających, że jest ona zarówno wydajna, jak i bezpieczna – tak dla użytkownika, jak i zatrudniającej go firmy. Szczególnie przydatne dla pracowników okazują się także rozwiązania w kategorii aplikacji chmurowych HCM, dotyczące procesów zarządzania personelem.
Oracle HR Help Desk
Rozwiązanie to udostępnia pracownikom spersonalizowane usługi kadrowe w atrakcyjnej i bezpiecznej formie. Moduł został opracowany na platformie Oracle Cloud i stanowi kompletne rozwiązanie do zarządzania, które zapewnia szybkie i spójne usługi kadrowe wszystkim pracownikom, w inteligentny sposób przekierowując każde zapytanie do właściwego specjalisty. Oracle HR Help Desk ułatwia pracownikom znalezienie odpowiedzi na ich pytania przy użyciu dowolnego urządzenia. Gwarantuje przy tym ochronę danych i bezpieczeństwo niezależnie od potrzeb kadrowych pracownika.
Najważniejsze cechy i funkcje:
- Inteligentny system zarządzania sprawami, który kieruje każdą sprawę do właściwej osoby;
- Szybkie, spójne świadczenie usług kadrowych w oparciu o zadania i kategorie;
- Pełny przegląd profilu i historii kadrowej każdego pracownika;
- Platforma Knowledge Cloud pomagająca pracownikom w znalezieniu właściwych odpowiedzi;
- Narzędzia społecznościowe pozwalające inicjować rozmowy i wyszukiwać ekspertów;
- Wbudowane funkcje analizy danych biznesowych do pomiaru skuteczności obsługi zgłoszeń;
- Zapewnienie ochrony danych w oparciu o pojedynczy model bezpieczeństwa firmy Oracle.
Oracle Workforce Health and Safety Incidents
Rozwiązanie Oracle Workforce Health and Safety Incidents działa na platformie Oracle Cloud i pomaga zapewnić bezpieczeństwo personelu, umożliwiając firmom zdalne zarządzanie incydentami środowiskowymi oraz związanymi z BHP. Informacje o zdarzeniach dotyczących BHP na stanowiskach pracy często docierają do odpowiednich osób w przedsiębiorstwie z opóźnieniem. Pracownicy nie są pewni, czy powinni powiadomić swoich przełożonych o sytuacjach grożących wypadkiem lub niebezpiecznych warunkach. Działy kadr odpowiadają za polityki ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, najskuteczniejsze są jednak proste, intuicyjne narzędzia, które zachęcają pracowników do samodzielnego zgłaszania obaw dotyczących ochrony środowiska i BHP oraz innych nieprawidłowości.
Usługa Workforce Health and Safety Incident Cloud Service udostępnia intuicyjne rozwiązanie do raportowania, prowadzące pracowników krok po kroku przez proces zgłoszenia na urządzeniu przenośnym — od zgłaszania wypadków i zagrożeń oraz rejestrowania newralgicznych informacji po przeprowadzanie przeglądów, śledzenie wskaźników KPI i automatyzację dalszych działań.
Najważniejsze cechy i funkcje:
- Uproszczone zgłaszanie incydentów — możliwość rejestrowania na urządzeniach przenośnych
- Rejestrowanie newralgicznych informacji o zdarzeniach w czasie rzeczywistym — dodawanie dokumentacji i fotografii na podstawie typu incydentu;
- Zarządzanie ryzykiem — zbieranie informacji o incydentach, sytuacjach grożących wypadkiem oraz innych zagrożeniach;
- Wykrywanie przyczyn źródłowych — badanie incydentów i egzekwowanie reakcji;
- Zwiększanie świadomości — konsole bezpieczeństwa i KPI do śledzenia celów w zakresie bezpieczeństwa.
https://itreseller.pl/itrneworacle-w-ramach-oracle-university-udostepnia-szybki-i-latwy-dostep-do-bezplatnych-szkolen-online-oraz-egzaminow-certyfikacyjnych-w-zakresie-oracle-cloud-infrastructure-oraz-oracle-autonomous-database/