Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rozwiązania Oracle do pracy zdalnej sprawiają, że jest ona zarówno wydajna, jak i bezpieczna, szczególnie przydatne dla pracowników okazują się rozwiązania w kategorii aplikacji chmurowych HCM, dotyczące procesów zarządzania personelem.

Praca zdalna, to specyficzny model wykonywania obowiązków zatrudnionego wobec pracodawcy, w którym praca wykonywana jest poza stałym miejscem zatrudnienia. Taki tryb jest znany i stosowany już od wielu lat, jednak zwłaszcza w ostatnich miesiącach stał się szczególnie popularny, a w wielu firmach wręcz obowiązkowy. W zakresie technologii IT, Oracle dostarcza wiele rozwiązań ułatwiających pracę zdalną i sprawiających, że jest ona zarówno wydajna, jak i bezpieczna – tak dla użytkownika, jak i zatrudniającej go firmy. Szczególnie przydatne dla pracowników okazują się także rozwiązania w kategorii aplikacji chmurowych HCM, dotyczące procesów zarządzania personelem.

 

Oracle HR Help Desk

Rozwiązanie to udostępnia pracownikom spersonalizowane usługi kadrowe w atrakcyjnej i bezpiecznej formie. Moduł został opracowany na platformie Oracle Cloud i stanowi kompletne rozwiązanie do zarządzania, które zapewnia szybkie i spójne usługi kadrowe wszystkim pracownikom, w inteligentny sposób przekierowując każde zapytanie do właściwego specjalisty. Oracle HR Help Desk ułatwia pracownikom znalezienie odpowiedzi na ich pytania przy użyciu dowolnego urządzenia. Gwarantuje przy tym ochronę danych i bezpieczeństwo niezależnie od potrzeb kadrowych pracownika.

 

Najważniejsze cechy i funkcje:

  • Inteligentny system zarządzania sprawami, który kieruje każdą sprawę do właściwej osoby;
  • Szybkie, spójne świadczenie usług kadrowych w oparciu o zadania i kategorie;
  • Pełny przegląd profilu i historii kadrowej każdego pracownika;
  • Platforma Knowledge Cloud pomagająca pracownikom w znalezieniu właściwych odpowiedzi;
  • Narzędzia społecznościowe pozwalające inicjować rozmowy i wyszukiwać ekspertów;
  • Wbudowane funkcje analizy danych biznesowych do pomiaru skuteczności obsługi zgłoszeń;
  • Zapewnienie ochrony danych w oparciu o pojedynczy model bezpieczeństwa firmy Oracle.

 

Oracle Workforce Health and Safety Incidents

Rozwiązanie Oracle Workforce Health and Safety Incidents działa na platformie Oracle Cloud i pomaga zapewnić bezpieczeństwo personelu, umożliwiając firmom zdalne zarządzanie incydentami środowiskowymi oraz związanymi z BHP. Informacje o zdarzeniach dotyczących BHP na stanowiskach pracy często docierają do odpowiednich osób w przedsiębiorstwie z opóźnieniem. Pracownicy nie są pewni, czy powinni powiadomić swoich przełożonych o sytuacjach grożących wypadkiem lub niebezpiecznych warunkach. Działy kadr odpowiadają za polityki ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, najskuteczniejsze są jednak proste, intuicyjne narzędzia, które zachęcają pracowników do samodzielnego zgłaszania obaw dotyczących ochrony środowiska i BHP oraz innych nieprawidłowości.

 

Usługa Workforce Health and Safety Incident Cloud Service udostępnia intuicyjne rozwiązanie do raportowania, prowadzące pracowników krok po kroku przez proces zgłoszenia na urządzeniu przenośnym — od zgłaszania wypadków i zagrożeń oraz rejestrowania newralgicznych informacji po przeprowadzanie przeglądów, śledzenie wskaźników KPI i automatyzację dalszych działań.

 

Najważniejsze cechy i funkcje:

  • Uproszczone zgłaszanie incydentów — możliwość rejestrowania na urządzeniach przenośnych
  • Rejestrowanie newralgicznych informacji o zdarzeniach w czasie rzeczywistym — dodawanie dokumentacji i fotografii na podstawie typu incydentu;
  • Zarządzanie ryzykiem — zbieranie informacji o incydentach, sytuacjach grożących wypadkiem oraz innych zagrożeniach;
  • Wykrywanie przyczyn źródłowych — badanie incydentów i egzekwowanie reakcji;
  • Zwiększanie świadomości — konsole bezpieczeństwa i KPI do śledzenia celów w zakresie bezpieczeństwa.

 

https://itreseller.pl/itrneworacle-w-ramach-oracle-university-udostepnia-szybki-i-latwy-dostep-do-bezplatnych-szkolen-online-oraz-egzaminow-certyfikacyjnych-w-zakresie-oracle-cloud-infrastructure-oraz-oracle-autonomous-database/