Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rynek Smartfonów – wyniki sprzedaży w II kwartale 2017 – Samsung liderem, drugie jest Apple za nimi konkurencja z Chin, Huawei, OPPO i Xiaomi.

Jak wynika z opublikowanych danych kwartalnych przez firmę IDC, na całym świecie w II kwartale 2017 roku, sprzedano ilość 341,6 miliona smartfonów. Liderem pozostaje Samsung, druga jest firma Apple, następnie uplasowały się trzy chińskie marki w kolejności Huawei, OPPO oraz Xiaomi.

 

Globalna sprzedaż smartfonów w II kwartale 2017, zanotowała spadek o 1,3 % w stosunku do analogicznego okresu rok do roku, (w roku ubiegłym sprzedaż wynosiła wówczas 346,1 mln) oraz o 0,8 % w stosunku do poprzedniego kwartału. Liderem globalnego rynku sprzedaży smartfonów pozostał Samsung, który zanotował sprzedaż w wysokości 79,8 mln, w stosunku do zeszłego roku to wzrost o 1,4 %. Drugie miejsce zajęła firma Apple która zanotowała wzrost sprzedaży z 40,4 mln do 41 mln sztuk, w stosunku do zeszłego roku to wzrost o 1,5 %. Zwiększył się też udział firmy Apple na rynku z 11,7 % do 12 %. Bardzo dobre wyniki zanotowały trzy następne w zestawieniu firmy z Chin, trzeci Huawei zanotował wzrost w wysokości 19,6 %, czwarte w zestawieniu OPPO zanotowało wzrost w wysokości 22,4 %, piąte w kolejności Xiaomi może się pochwalić blisko 60% wzrostem (58,9 %). Na uwagę zasługuje fakt, że wszystkie firmy z czołowej piątki zanotowały wzrosty, kosztem pozostałych producentów którzy łącznie sprzedali o 16 % mniej smartfonów niż w zeszłym roku.

 

W drugiej połowie tego roku, możemy spodziewać się wzrostów, na które wpływ będą miały premiery nowych smartfonów, takich jak Samsung Galaxy Note 8, LG V30 czy nowe iPhone’y od Apple.