Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rynek Tabletów – wyniki sprzedaży w II kwartale 2017 – Liderem Apple, drugi jest Samsung dalej Huawei i Amazon.com i Lenovo.

Jak wynika z opublikowanych danych kwartalnych przez firmę IDC, na całym świecie w II kwartale 2017 roku, sprzedano ilość 37,9 miliona tabletów. Liderem pozostaje firma Apple, na drugim miejscu uplasował się Samsung, następnie miejsca zajęły firmy Huawei, Amazon.com oraz Lenovo.

 

Globalna sprzedaż tabletów w II kwartale 2017, zanotowała spadek o 3,4 % w stosunku do analogicznego okresu rok do roku, (w roku ubiegłym sprzedaż wynosiła wówczas 39,3 mln) Liderem globalnego rynku sprzedaży smartfonów pozostała firma Apple, która zanotowała wzrost sprzedaży z z 10 mln do 11,4 mln sztuk, w stosunku do zeszłego roku to wzrost o 14,7 %. Zwiększając udziały firmy Apple na rynku z 25,4 % do 30,1 %. Drugi w rankingu Samsung zanotował wzrost udziału w runku z 15,4 proc. do 15,8 proc. pomimo minimalnego spadku sprzedaży swoich tabletów o 0,8 % notując sprzedaż w wysokości 6 mln sztuk. Bardzo dobre wyniki zanotowały dwie następne firmy w zestawieniu, trzeci Huawei i czwarty Amazon.com, które zwiększyły sprzedaż swoich tabletów, kolejno o 47,1 % i 51,7 %. Piąta w kolejności Lenovo zamknęła II kwartał z blisko 15 % spadkiem.