Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rynek telewizorów w Polsce według TCL

TCL jest obecnie marką numer 2 w segmencie TV w Polsce oraz jest wiodącym globalnym producentem matryc, telewizorów, drobnego sprzętu AGD, urządzeń mobilnych.

Jak podał marketing manager polskiego oddziału firmy, Rafał Zadara, przewiduje się, że rynek telewizorów w Polsce w ujęciu ilościowym będzie utrzymywał się na poziomie 1,5 mln sztuk rocznie, poinformował marketing manager TCL Poland Rafał Zadara.

„Rynek TV spada ilościowo w ciągu ostatnich kilku lat do 1,5 mln sztuk rocznie. Spodziewamy się, że ten rynek będzie nadal utrzymywał się w tych okolicach. To oznacza, że dziennie w Polsce sprzedaje się aktualnie prawie 4 200 telewizorów. Marka A sprzedaje ok. 1 310 telewizorów dziennie, a TCL sprzedaje 610 TV dziennie. To oznacza, że jesteśmy aktualnie marką nr 2 w Polsce. To się dzieje niezmiennie od października ubiegłego roku” – powiedział Zadara podczas konferencji prasowej.

Jak zaznaczył, TCL Poland prowadzi intensywne działania marketingowe w kraju, by podbić sprzedaż.

„Chcemy, żeby polscy klienci poznawali nas, nie tylko jak producenta, ale też jako markę. Sport w tym jest bardzo ważny. Stąd współpraca z PZPN, jako oficjalny partner reprezentacji Polski w piłce nożnej. Piłka nożna to sport, który przyciąga największe liczby polskich fanów. Stąd też nasza współpraca ze znanym międzynarodowym sędzią piłkarskim Szymonem Marciniakiem”.

Co ciekawe, Zadara podkreślił specyfikę rynku, która objawia się np. w tym, że nabywcy TV w Polsce nie chcieli technologii 3D, zakrzywionych ekranów, nie zaakceptowali też 8K.

„Natomiast absolutnie wszyscy kupują Smart TV, które stały się standardem. Polacy decydują się też na coraz większe telewizory. W tej chwili kupuje się 55, 65 cali, ale rośnie też kategoria powyżej 70 cali. Klienci kupują 'duże calarze’, ponieważ coraz więcej używają tzw. multi-screening’u. Ciekawostką jest, że aktualnie w Polsce dwie osoby dziennie kupują 98-calowe TV od TCL”.