Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rynek urządzeń Wearables – wyniki sprzedaży w II kwartale 2017 – liderem rynku, po raz pierwszy zostało Xiaomi wyprzedzając Fitbit i Apple.

Jak wynika z opublikowanych danych kwartalnych przez firmę IDC, na całym świecie w II kwartale 2017 roku, sprzedano 21,6 miliona urządzeń z kategorii wearables. Liderem została firma Xiaomi, na drugim miejscu uplasował się Fitbit, trzecie miejsce zajęła firma Apple.

 

Globalna sprzedaż urządzeń z kategorii wearables w II kwartale 2017, zanotowała wzrost o 8 % w stosunku do analogicznego okresu rok do roku, (w roku ubiegłym sprzedaż wynosiła wówczas 20 mln). Po raz pierwszy liderem globalnego rynku sprzedaży urządzeń z kategorii wearables, zdobywając 17,1 % udziałów w rynku została firma Xiaomi, która zanotowała wzrost sprzedaży z 3 mln do 3,7 mln sztuk, w stosunku do zeszłego roku to wzrost o 23 %. Druga w rankingu, fima Fitbit zanotowała spory spadek udziału w runku z 29 % do niecałych 16 %, co spowodował spadek sprzedaży z  5,7 mln do 3,4 mln urządzeń. Trzecia w zestawieniu firma Apple zanotowała sprzedaż 2,8 miliona zegarków Apple Watch, notując 56 % wzrost w stosunku do roku ubiegłego.