Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rynek w zdecydowanej większości zadowolony z dystrybucji – wynika z najnowszego badania

Badanie przeprowadzone przez Channelnomics we współpracy z Global Technology Distribution Council (GTDC) podkreśla niezastąpioną rolę dystrybutorów, ale także zadowolenie partnerów z działania tego kluczowego elementu łańcucha dostaw.

Dostawcy i partnerzy w dużym stopniu polegają na dystrybutorach, jeśli chodzi o docieranie do rynku docelowego i jego obsługę. Badanie „Distribution Value Perspectives”, obejmujące blisko 500 dostawców rozwiązań i partnerów w Ameryce Północnej i Europie, ujawnia wysoki poziom satysfakcji i efektywności związanej z dystrybucją hurtową.

Vendorzy i partnerzy zgadzają się, że dystrybutorzy odgrywają skuteczną rolę w dostosowywaniu ich planów i celów strategicznych oraz przyczynianiu się do ich realizacji. Wśród ankietowanych partnerów aż 89% wykazało satysfakcję z wkładu dystrybutorów w realizację ich celów strategicznych. 75% vendorów wyraziło swoje zadowolenie z działania dystrybutorów.

Wysoki stopień zadowolenia z roli i funkcji dystrybutorów dodatkowo podkreślają wskaźniki Net Promoter Score (NPS) przyznane tym grupom: 39 od partnerów i 25 od dostawców. Badanie wykazało, że partnerzy mają zazwyczaj głębsze relacje ze swoimi dystrybutorami niż z dostawcami. Partnerzy na ogół wyrażają większe zadowolenie z usług dystrybutorów, takich jak szkolenia i wsparcie techniczne, kredyty i finansowanie oraz marketing.