Samsung S.T.E.P., najlepszym programem partnerskim! Sprawdź na jakie korzyści mogą liczyć partnerzy Samsunga na polskim rynku?
Samsung, jeden z największych producentów elektroniki użytkowej na świecie nie stałby się gigantem samodzielnie, bez pomocy licznych partnerów. Po dekadach rozwoju posiada rozbudowany program partnerski i dziesiątki wyspecjalizowanych partnerów w różnorodnych obszarach. I to właśnie od pytania o program partnerski Samsunga, uhonorowany nagrodą IT Champion 2020, zaczęliśmy rozmowę z Michałem Ptakiem, Head of Marketing&Operations, IT Division w Samsung Polska.
Na jakie korzyści mogą liczyć najbardziej znaczący partnerzy Samsunga na polskim rynku? Czy wspieracie w jakiś szczególny sposób wyjątkowo innowacyjne wdrożenia?
Wszyscy nasi Partnerzy mogą liczyć na kompleksowe wsparcie przy realizacji projektów. Opiekunowie handlowi dbają o każdy szczegół od momentu wyboru rozwiązania, poprzez zakup, a na obsłudze posprzedażowej kończąc. W zależności od stopnia zaawansowania projektu nasi eksperci proponują rozwiązania, które spełnią potrzeby najbardziej wymagających klientów.
Naszym Partnerom oferujemy bezpłatne szkolenia i warsztaty dla integratorów i instalatorów w zakresie sprzętu, oprogramowania, elementów instalacji czy konfiguracji. Przy tak innowacyjnych rozwiązaniach, jakim są ekrany LED oferujemy też pełną 5-letnią ochronę gwarancyjną z możliwością jej przedłużenia nawet do 10 lat. Standardem jest też inspekcja techniczna oraz kalibracja urządzenia, która wykonywana jest nieodpłatnie w miejscu instalacji. Nasi Partnerzy i ich klienci mogą także korzystać z naszego Showroomu, gdzie podczas indywidualnych spotkań z ekspertami Samsung, mogą zapoznać się z naszymi produktami i rozwiązaniami.
Michał Ptak, Head of Marketing & Operations, IT Division w Samsung Polska.
Czy dość wyjątkowy rok 2020 wpłynął w jakiś sposób na program partnerski Samsunga w Polsce i na świecie? Czy jako firma o globalnym zasięgu zauważacie zmiany w funkcjonowaniu waszych partnerów w ciągu ostatniego roku, a jeśli tak to jakie?
Rok 2020 udowodnił jak bardzo kanał partnerski jest ważny, a relacje z Partnerami biznesowymi kluczowe. Nie zmieniliśmy i nie mamy w planach zmiany zasad współpracy z naszymi resellerami. Co warte podkreślenia, nie traktujemy kanału partnerskiego tylko jako elementu do osiągania planów sprzedażowych. Nasi Partnerzy mogą liczyć na szereg benefitów przekładających się na realne korzyści biznesowe. Za osiąganie minimalnych obrotów oraz poszerzanie wiedzy, np. poprzez uczestniczenie w szkoleniach certyfikacyjnych, otrzymują premie sprzedażowe oraz dostęp do budżetu marketingowego.
W tym momencie większość szkoleń odbywają się w trybie online. Stworzyliśmy szereg narzędzi, które pozwalają na przeprowadzanie kursów zdalnie, w taki sposób, aby mogły one w pełni zastąpić tradycyjną formułę warsztatową. Nadal oczywiście umożliwiamy spotkania w naszym Showroomie, ale z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa wynikających z aktualnego reżimu sanitarnego.
„Rok 2020 udowodnił jak bardzo kanał partnerski jest ważny, a relacje z Partnerami biznesowymi kluczowe. Samsung, z jego mnogością rozwiązań technologicznych, przejrzystym programem partnerskim i przede wszystkim skalą operacji, może zapewniać swoim partnerom bardzo dobre warunki do rozwoju.” – zaznaczył Michał Ptak, Head of Marketing & Operations, IT Division w Samsung Polska. „Co warte podkreślenia, nie traktujemy kanału partnerskiego tylko jako elementu do osiągania planów sprzedażowych. Nasi Partnerzy mogą liczyć na szereg benefitów przekładających się na realne korzyści biznesowe.”
Samsung jest wiodącym graczem na rynku digital signage, ma zatem ogromny wpływ na jej rozwój. Jakich trendów i zmian powinniśmy oczekiwać w najbliższym czasie?
Tworzenie inteligentnych połączeń w obecnych czasach to fundament współpracy. Gdy praca zdalna oraz nauka stała się codziennością potrzebujemy elastycznych kanałów wymiany informacji. Rozumiejąc te potrzeby oferujemy rozwiązania umożliwiające efektywną współpracę. Doskonałym pomysłem jest Samsung FLIP 2, który świetnie sprawdza się w podczas zdalnych spotkań czy szkoleń.
Wyświetlacze LED są obecnie postrzegane jako integralna część każdego nowoczesnego biznesu, dzięki czemu ich rynek prężnie się rozwija, a możliwości wyświetlania nieustannie ewoluują. W dobie cyfrowej transformacji w biznesie, firmy stawiają na pewnych, godnych zaufania Partnerów. Samsung to producent, który zapewnia swoim Partnerom solidne i przewidywalne reguły współpracy, co przy biznesie LED jest niezwykle ważne, bo przekłada się na gwarancję i potwierdzone pochodzenie wszystkich komponentów ekranu. Niezależnie od wielkości, rodzaju oświetlenia i stworzonej konfiguracji ekrany LED cechują zaawansowane opcje wizualne i możliwość elastycznego dostosowania, które sprawdzą się w każdym biznesie.
Nasza technologia pozwala na najwyższej jakości wyświetlanie a specjalne podzespoły wewnętrzne pozwalają uniknąć 70% awarii. Jakość i wieloletnie doświadczenie Samsung potwierdza już ponad milion m2 zainstalowanych ekranów led na świecie. Co ważne, proponujemy kompletne rozwiązanie – ekran LED oraz system zarządzający treścią MagicInfo gwarantujące kompleksową obsługę. Partnerów i Klientów zapraszamy do doświadczenia jak bardzo zaawansowana technologia Samsung zmienia oblicze dzisiejszego biznesu w naszym Showroom w Warszawie – dostępnym także wirtualnie w towarzystwie naszego Amabsadora
„Samsung, z jego mnogością rozwiązań technologicznych, przejrzystym programem partnerskim i przede wszystkim skalą operacji, może zapewniać swoim partnerom bardzo dobre warunki do rozwoju. Koreańska firma, a dokładniej jej polski oddział, za swoje starania i osiągnięcia w zakresie współpracy z partnerami otrzymał w tym roku nagrodę IT Champion 2020.” – podkreślił Michał Ptak, Head of Marketing & Operations, IT Division w Samsung Polska.