Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce dodaje ChatGPT do swoich produktów

Salesforce

Firma Salesforce Inc oświadczyła we wtorek, że współpracuje z twórcą ChatGPT OpenAI, aby dodać chatbota-sensację do swojego oprogramowania do współpracy Slack, a także ogólnie wprowadzić generatywną sztuczną inteligencję do swojego oprogramowania biznesowego.

 

Jak wskazuje Reuters, posunięcie to jest przejawem wyścigu między firmami technologicznymi o to, aby wyposażyć swoje narzędzia w generatywną sztuczną inteligencję, która może tworzyć nowy tekst, obrazy i inne treści na podstawie danych wejściowych z poprzednich danych.

 

Na przykład Microsoft Corp ogłosił, że technologia OpenAI – firmy, w którą inwestuje – może generować notatki ze spotkań w swoich zespołach produktowych, a także sugerować odpowiedzi e-mailowe dla dostawców za pośrednictwem subskrypcji Viva Sales.

 

Firma z San Francisco twierdzi, że technologia, którą nazywa EinsteinGPT, połączy jej zastrzeżoną sztuczną inteligencję ze sztuczną inteligencją zewnętrznych partnerów, w tym OpenAI, aby pomóc firmom w generowaniu wersji roboczych wiadomości e-mail, informacji o kontach klientów i kodu komputerowego. ChatGPT zintegrowałby się również ze Slackeim, aby pomóc użytkownikom podsumować wątki rozmów i obsłużyć inne zapytania.

 

Clara Shih, dyrektor generalny Salesforce, powiedziała na konferencji prasowej, że ogłoszenie było odpowiedzią na zapotrzebowanie firm na rodzącą się technologię. Powiedziała, że zastrzeżone dane i modele AI Salesforce pomogą wyróżnić jej ofertę. Generatywne narzędzia sztucznej inteligencji Salesforce pomogłyby firmom „całkowicie zmienić sposób interakcji z klientami” – powiedziała. Salesforce ogłosił również fundusz do inwestowania w generatywne startupy AI.