Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce i Formuła 1 ogłaszają rozpoczęcie pięcioletniej współpracy w celu zwiększenia zaangażowania kibiców i zapewnienia zrównoważonego rozwoju.

Salesforce, światowy lider w dziedzinie systemów do zarządzania relacjami z klientem (CRM), dołączy do Formuły 1 jako globalny partner, aby zwiększyć zaangażowanie kibiców sportów motorowych, które stale zyskują na popularności.

Ponadto Formuła 1 będzie współpracować z firmą Salesforce – która już dziś może pochwalić się zerową emisją netto i w 100% korzysta z energii odnawialnej w swojej globalnej działalności – aby przyspieszyć realizację celu osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 r. Rozwiązanie Net Zero Cloud firmy Salesforce umożliwia przedsiębiorstwom podjęcie konkretnych kroków w tym kierunku.

Ponadto F1 i Salesforce będą współpracować w celu poszerzenia globalnej bazy kibiców F1 i zwiększenia ich zaangażowania z wykorzystaniem platformy Salesforce Customer 360. Głębsza analiza danych dotyczących kibiców zostanie połączona z nową oprawą graficzną transmisji, oznakowaniem przy torach, treściami cyfrowymi, aktywacjami Grand Prix i innymi elementami.

 

„Cieszymy się, że możemy powitać Salesforce jako globalnego partnera Formuły 1. Firma dołącza do prestiżowego grona przedsiębiorstw wspierających sporty motorowe. Korzystając z ich czołowych w branży rozwiązań technologicznych, będziemy wspólnie pracować nad zwiększeniem zaangażowania naszej stale rosnącej bazy kibiców. Kibice są w centrum wszystkiego, co robimy. Będziemy współpracować z Salesforce, aby poprawiać wrażenia kibiców oraz szczegółowo analizować dane w celu jeszcze lepszego dostosowania naszego podejścia”. – powiedział Brandon Snow, dyrektor zarządzający ds. handlowych Formuły 1.

 

„Salesforce cieszy się, że może dołączyć do szybko rozwijającego się świata Formuły 1. Nasza współpraca ma na celu nawiązanie kontaktu z globalną bazą kibiców F1 i zaangażowanie ich w zupełnie nowy sposób. Zmiana podejścia do zaangażowania kibiców i zapewnienia zrównoważonego rozwoju sprawi, że obecni fani będą mieć jeszcze więcej powodów do radości. Ponadto współpraca z Formułą 1 otworzy drzwi dla nowych fanów, ponieważ sport ten szybko się rozwija. To ekscytujący czas dla F1. Jesteśmy zachwyceni, że możemy być jego częścią”. – dodał Colin Fleming, wiceprezes ds. globalnego marketingu marki w firmie Salesforce.

 

IT Champions 2021 – Za nami uroczysta gala IT Reseller. Zobacz film z rozdania prestiżowych nagród branżowych!