Salesforce i Formuła 1 ogłaszają rozpoczęcie pięcioletniej współpracy w celu zwiększenia zaangażowania kibiców i zapewnienia zrównoważonego rozwoju.
Salesforce, światowy lider w dziedzinie systemów do zarządzania relacjami z klientem (CRM), dołączy do Formuły 1 jako globalny partner, aby zwiększyć zaangażowanie kibiców sportów motorowych, które stale zyskują na popularności.
Ponadto Formuła 1 będzie współpracować z firmą Salesforce – która już dziś może pochwalić się zerową emisją netto i w 100% korzysta z energii odnawialnej w swojej globalnej działalności – aby przyspieszyć realizację celu osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 r. Rozwiązanie Net Zero Cloud firmy Salesforce umożliwia przedsiębiorstwom podjęcie konkretnych kroków w tym kierunku.
Ponadto F1 i Salesforce będą współpracować w celu poszerzenia globalnej bazy kibiców F1 i zwiększenia ich zaangażowania z wykorzystaniem platformy Salesforce Customer 360. Głębsza analiza danych dotyczących kibiców zostanie połączona z nową oprawą graficzną transmisji, oznakowaniem przy torach, treściami cyfrowymi, aktywacjami Grand Prix i innymi elementami.
„Cieszymy się, że możemy powitać Salesforce jako globalnego partnera Formuły 1. Firma dołącza do prestiżowego grona przedsiębiorstw wspierających sporty motorowe. Korzystając z ich czołowych w branży rozwiązań technologicznych, będziemy wspólnie pracować nad zwiększeniem zaangażowania naszej stale rosnącej bazy kibiców. Kibice są w centrum wszystkiego, co robimy. Będziemy współpracować z Salesforce, aby poprawiać wrażenia kibiców oraz szczegółowo analizować dane w celu jeszcze lepszego dostosowania naszego podejścia”. – powiedział Brandon Snow, dyrektor zarządzający ds. handlowych Formuły 1.
„Salesforce cieszy się, że może dołączyć do szybko rozwijającego się świata Formuły 1. Nasza współpraca ma na celu nawiązanie kontaktu z globalną bazą kibiców F1 i zaangażowanie ich w zupełnie nowy sposób. Zmiana podejścia do zaangażowania kibiców i zapewnienia zrównoważonego rozwoju sprawi, że obecni fani będą mieć jeszcze więcej powodów do radości. Ponadto współpraca z Formułą 1 otworzy drzwi dla nowych fanów, ponieważ sport ten szybko się rozwija. To ekscytujący czas dla F1. Jesteśmy zachwyceni, że możemy być jego częścią”. – dodał Colin Fleming, wiceprezes ds. globalnego marketingu marki w firmie Salesforce.