Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce i Snowflake rozszerzają współpracę wprowadzając wzajemne udostępnianie danych w czasie rzeczywistym.

Salesforce

Salesforce i Snowflake ogłosiły dziś współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej wartości z ich danych. Pogłębienie partnerstwa między obiema firmami pomoże klientom bezpiecznie współpracować z danymi w czasie rzeczywistym łącząc Salesforce Customer Data Platform (CDP) i Snowflake – jednocześnie minimalizując ryzyko, koszty i eliminując niedogodności pojawiające się przy tradycyjnych metodach synchronizacji.

W dzisiejszym cyfrowym świecie konsumenci chcą spersonalizowanych, połączonych i zaufanych relacji. Według niedawnego raportu Salesforce, 73% klientów oczekuje od firm zrozumienia ich unikalnych potrzeb i oczekiwań – w porównaniu z 66% w 2020 r. Personalizacja tych relacji z klientami wymaga jednak od firm zbudowania jednego źródła rzetelnych danych, z czym wciąż nie radzi sobie większość firm.

Klienci tacy jak AT&T już korzystają z danych, aby spersonalizować relacje z klientami. Nowe partnerstwo sprawi, że będzie to bardziej spójne.

 

„W dzisiejszym cyfrowym świecie nasi klienci oczekują kontaktu z nami w najbardziej konkretny i zrozumiały sposób. Wcześniej zwykle wymagało to kosztownych i złożonych integracji różnych technologii, ale łącząc dane Salesforce i Snowflake, możemy sprawić, że doświadczenia klientów będą naprawdę niezapomniane. Pozwoli to także wzbogacić w czasie rzeczywistym nasze zrozumienie każdego klienta, aby skutecznej pracować nad utrzymaniem jego lojalności” – powiedział Andy Markus, Chief Data Officer w AT&T.

 

Aby połączyć dane przedsiębiorstwa, zespoły IT zazwyczaj tworzą i utrzymują złożone potoki danych, co skutkuje powstaniem wielu kopii danych, które są skomplikowane i kosztowne w przenoszeniu i utrzymaniu, a często nie są później synchronizowane.

Nowe możliwości udostępniania danych pozwolą klientom Salesforce Customer Data Platform (CDP) na wgląd w dane z Snowflake tak, jakby były natywnie obecne w CDP. Działa to również w drugą stroną, umożliwiając analitykom danych Snowflake tworzenie zapytań, które łączą natywne dane Snowflake z danymi Salesforce Customer Data Platform, bez konieczności wcześniejszego kopiowania lub przenoszenia danych do Snowflake. Teraz administratorzy Salesforce i Snowflake mogą mieć większą kontrolę oraz lepiej zarządzać ryzykiem i uprawnieniami podczas udostępniania danych.

 

“Wiele firm ma problemy z dostarczaniem spersonalizowanych doświadczeń w czasie rzeczywistym na dużą skalę i automatyzacją tych procesów. Wynika to z faktu, że dane rezydują w różnych chmurach, stosach technologicznych i systemach korporacyjnych” – powiedział David Schmaier, prezes i dyrektor ds. produktów w Salesforce. “Nowe możliwości w zakresie udostępniania danych zapewniają bezpieczny, natywny i otwarty dostęp do nich, niezależnie od tego, gdzie są przechowywane. Pozwala to organizacjom dostarczać inteligentne, zapadające w pamięć doświadczenia oparte na jednym źródle rzetelnych danych dla każdego klienta.”

 

„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z Salesforce, aby dostarczyć nową wartość dla naszych klientów i pomóc im zmaksymalizować inwestycje w dane” – powiedział Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w firmie Snowflake. „Ta integracja umożliwi firmom rozbicie silosów danych i ujednolicenie ich, dzięki czemu możliwe stanie się uzyskanie szczegółowych informacji i analiz oraz tworzenie w czasie rzeczywistym spójnego widoku każdego klienta na obu naszych wiodących platformach”.

 

Rozszerzone partnerstwo pomiędzy Salesforce i Snowflake w skrócie:

  • Udostępniaj dane w czasie rzeczywistym między Salesforce i Snowflake : Nowa integracja zapewnia ciągły dostęp do danych Salesforce z Snowflake Data Cloud (i odwrotnie), tak jakby dane były przechowywane natywnie w jednym miejscu – a wszystko to z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i nadzoru nad danymi.
  • Wzbogacaj profile Customer Data Platform w celu głębokiej personalizacji: Połącz się bezpośrednio z Snowflake Data Cloud, aby ulepszyć profile klientów pod kątem hiperpersonalizacji, bez przenoszenia lub kopiowania danych.
  • Zunifikuj analizy na różnych platformach danych, aby uzyskać trafjniejsze wnioski: Organizacje mogą podejmować mądrzejsze decyzje dzięki analizom w połączonych zestawach danych, odblokowując nowe informacje między zespołami i platformami w wybranym przez siebie narzędziu.
  • Wizualizuj dane z Salesforce i Snowflake w Tableau : Tableau łączy się natywnie z Snowflake Data Cloud, a teraz także bezpośrednio z Salesforce CDP, umożliwiając klientom wizualizację danych i przekształcenie spostrzeżeń w działania.

 

Nowe integracje pomiędzy Salesforce i Snowflake opierają się na długim, udanym partnerstwie z Tableau, Partnerem Roku Business Intelligence 2022 firmy Snowflake. Tableau i Snowflake kontynuują pogłębianie strategicznego partnerstwa, aby pomóc klientom z różnych branż w lepszym wykorzystaniu danych, jako krytycznego zasobu do napędzania innowacji i wydajności.

 

„Nasz świat zmienił się w ciągu ostatnich kilku lat, a jako wiodący producent produktów i materiałów budowlanych musieliśmy dokładnie przeanalizować sposób, w jaki zarządzamy naszym łańcuchem dostaw” — powiedział Nick Heigerick, szef działu Advanced Analytics w Oldcastle. „Moc Tableau i Snowflake pomogła nam lepiej zidentyfikować możliwości w naszym łańcuchu dostaw, poprawić naszą sprawność operacyjną i sprawić, że jesteśmy w stanie dostarczać odpowiednie produkty właściwym klientom we właściwym czasie”.

 

Integracja Salesforce Customer Data Platform i Snowflake będzie dostępna w fazie pilotażowej jesienią 2022 roku.

 

Wzmocnione komputery Getac – co docenią w nich Twoi klienci?