Salesforce i Snowflake rozszerzają współpracę wprowadzając wzajemne udostępnianie danych w czasie rzeczywistym.
Salesforce i Snowflake ogłosiły dziś współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej wartości z ich danych. Pogłębienie partnerstwa między obiema firmami pomoże klientom bezpiecznie współpracować z danymi w czasie rzeczywistym łącząc Salesforce Customer Data Platform (CDP) i Snowflake – jednocześnie minimalizując ryzyko, koszty i eliminując niedogodności pojawiające się przy tradycyjnych metodach synchronizacji.
W dzisiejszym cyfrowym świecie konsumenci chcą spersonalizowanych, połączonych i zaufanych relacji. Według niedawnego raportu Salesforce, 73% klientów oczekuje od firm zrozumienia ich unikalnych potrzeb i oczekiwań – w porównaniu z 66% w 2020 r. Personalizacja tych relacji z klientami wymaga jednak od firm zbudowania jednego źródła rzetelnych danych, z czym wciąż nie radzi sobie większość firm.
Klienci tacy jak AT&T już korzystają z danych, aby spersonalizować relacje z klientami. Nowe partnerstwo sprawi, że będzie to bardziej spójne.
„W dzisiejszym cyfrowym świecie nasi klienci oczekują kontaktu z nami w najbardziej konkretny i zrozumiały sposób. Wcześniej zwykle wymagało to kosztownych i złożonych integracji różnych technologii, ale łącząc dane Salesforce i Snowflake, możemy sprawić, że doświadczenia klientów będą naprawdę niezapomniane. Pozwoli to także wzbogacić w czasie rzeczywistym nasze zrozumienie każdego klienta, aby skutecznej pracować nad utrzymaniem jego lojalności” – powiedział Andy Markus, Chief Data Officer w AT&T.
Aby połączyć dane przedsiębiorstwa, zespoły IT zazwyczaj tworzą i utrzymują złożone potoki danych, co skutkuje powstaniem wielu kopii danych, które są skomplikowane i kosztowne w przenoszeniu i utrzymaniu, a często nie są później synchronizowane.
Nowe możliwości udostępniania danych pozwolą klientom Salesforce Customer Data Platform (CDP) na wgląd w dane z Snowflake tak, jakby były natywnie obecne w CDP. Działa to również w drugą stroną, umożliwiając analitykom danych Snowflake tworzenie zapytań, które łączą natywne dane Snowflake z danymi Salesforce Customer Data Platform, bez konieczności wcześniejszego kopiowania lub przenoszenia danych do Snowflake. Teraz administratorzy Salesforce i Snowflake mogą mieć większą kontrolę oraz lepiej zarządzać ryzykiem i uprawnieniami podczas udostępniania danych.
„Wiele firm ma problemy z dostarczaniem spersonalizowanych doświadczeń w czasie rzeczywistym na dużą skalę i automatyzacją tych procesów. Wynika to z faktu, że dane rezydują w różnych chmurach, stosach technologicznych i systemach korporacyjnych” – powiedział David Schmaier, prezes i dyrektor ds. produktów w Salesforce. „Nowe możliwości w zakresie udostępniania danych zapewniają bezpieczny, natywny i otwarty dostęp do nich, niezależnie od tego, gdzie są przechowywane. Pozwala to organizacjom dostarczać inteligentne, zapadające w pamięć doświadczenia oparte na jednym źródle rzetelnych danych dla każdego klienta.”
„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z Salesforce, aby dostarczyć nową wartość dla naszych klientów i pomóc im zmaksymalizować inwestycje w dane” – powiedział Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w firmie Snowflake. „Ta integracja umożliwi firmom rozbicie silosów danych i ujednolicenie ich, dzięki czemu możliwe stanie się uzyskanie szczegółowych informacji i analiz oraz tworzenie w czasie rzeczywistym spójnego widoku każdego klienta na obu naszych wiodących platformach”.
Rozszerzone partnerstwo pomiędzy Salesforce i Snowflake w skrócie:
- Udostępniaj dane w czasie rzeczywistym między Salesforce i Snowflake : Nowa integracja zapewnia ciągły dostęp do danych Salesforce z Snowflake Data Cloud (i odwrotnie), tak jakby dane były przechowywane natywnie w jednym miejscu – a wszystko to z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i nadzoru nad danymi.
- Wzbogacaj profile Customer Data Platform w celu głębokiej personalizacji: Połącz się bezpośrednio z Snowflake Data Cloud, aby ulepszyć profile klientów pod kątem hiperpersonalizacji, bez przenoszenia lub kopiowania danych.
- Zunifikuj analizy na różnych platformach danych, aby uzyskać trafjniejsze wnioski: Organizacje mogą podejmować mądrzejsze decyzje dzięki analizom w połączonych zestawach danych, odblokowując nowe informacje między zespołami i platformami w wybranym przez siebie narzędziu.
- Wizualizuj dane z Salesforce i Snowflake w Tableau : Tableau łączy się natywnie z Snowflake Data Cloud, a teraz także bezpośrednio z Salesforce CDP, umożliwiając klientom wizualizację danych i przekształcenie spostrzeżeń w działania.
Nowe integracje pomiędzy Salesforce i Snowflake opierają się na długim, udanym partnerstwie z Tableau, Partnerem Roku Business Intelligence 2022 firmy Snowflake. Tableau i Snowflake kontynuują pogłębianie strategicznego partnerstwa, aby pomóc klientom z różnych branż w lepszym wykorzystaniu danych, jako krytycznego zasobu do napędzania innowacji i wydajności.
„Nasz świat zmienił się w ciągu ostatnich kilku lat, a jako wiodący producent produktów i materiałów budowlanych musieliśmy dokładnie przeanalizować sposób, w jaki zarządzamy naszym łańcuchem dostaw” — powiedział Nick Heigerick, szef działu Advanced Analytics w Oldcastle. „Moc Tableau i Snowflake pomogła nam lepiej zidentyfikować możliwości w naszym łańcuchu dostaw, poprawić naszą sprawność operacyjną i sprawić, że jesteśmy w stanie dostarczać odpowiednie produkty właściwym klientom we właściwym czasie”.
Integracja Salesforce Customer Data Platform i Snowflake będzie dostępna w fazie pilotażowej jesienią 2022 roku.
Wzmocnione komputery Getac – co docenią w nich Twoi klienci?