Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce i WhatsApp ogłosiły nowe strategiczne partnerstwo dla ułatwienia i usprawnienia interakcji klientów z markami.

Salesforce

Podczas Dreamforce 2022, Salesforce, dostawca CRM nr 1 na świecie oraz WhatsApp, najpopularniejszy serwis do przesyłania wiadomości, ogłosiły nowe strategiczne partnerstwo, które pozwoli klientom Salesforce łączyć się ze swoimi klientami i budować nowe doświadczenia w oparciu o komunikację w aplikacji WhatsApp.

Wykorzystanie WhatsApp jako nadrzędnej platformy interakcji zapewni nowoczesne, wygodne, zintegrowane i spersonalizowane doświadczenia między ludźmi i firmami. Integracja ta zmieni sposób, w jaki marki łączą się z konsumentami poprzez konwersacyjne zaangażowanie w ramach interakcji marketingowych, handlowych i usługowych. Ponadto, firmy będą mogły aktywować swoich klientów bezpośrednio za pośrednictwem zupełnie nowego rozwiązania Salesforce Genie – nowej platformy danych zasilającej pierwszy na świecie CRM działający w czasie rzeczywistym. Zapewnia on płynne, wysoce spersonalizowane doświadczenia w zakresie sprzedaży, obsługi, marketingu i handlu. Umożliwia to firmom kierowanie do swoich odbiorców danych w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem reklam typu Click-to-WhatsApp na Facebooku i Instagramie.

Nowa integracja pozwoli markom łatwo dostosować swoje doświadczenie, aby połączyć się z klientami w szybki, prosty i osobisty sposób, odpowiadać na pytania, zapewnić wsparcie oraz promować i sprzedawać produkty. Zwiększa to zaangażowanie, lojalność, wygodę, interakcję i satysfakcję zarówno dla marki, jak i klienta.

 

“L’Oreal ma misję wynalezienia przyszłości piękna, co wymaga od nas również zrewolucjonizowania sposobu, w jaki łączymy się z naszymi klientami na całym świecie. Nasi klienci poruszają się szybko – musimy nie tylko za nimi nadążać, ale także przekraczać ich oczekiwania w każdej interakcji. Ponieważ coraz więcej klientów korzysta z urządzeń mobilnych, jako podstawowego sposobu kontaktu z naszą marką, potrzebujemy jednego rozwiązania w zakresie przesyłania wiadomości, które pobiera informacje z działów sprzedaży, obsługi, marketingu, handlu i IT, aby pomóc nam w zapewnieniu spersonalizowanej obsługi klienta, dostarczaniu rekomendacji dotyczących produktów i zwiększaniu sprzedaży. Możliwość wykonywania wszystkich powyższych czynności za pośrednictwem WhatsApp jako pojedynczej platformy komunikacyjnej może mieć ogromne znaczenie w branży kosmetycznej, umożliwiając prowadzenie handlu konwersacyjnego i budowanie większego zaangażowania” – powiedziała Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.

 

Wiadomości przesyłane drogą mobilną to dziś jeden z kluczowych punktów interakcji – 66% respondentów badania Salesforce przyznaje, że wiadomości to ich preferowany sposób komunikacji z firmą. Klienci oczekują terminowych i wygodnych interakcji w ramach preferowanego kanału, które dostarczają bogatszych, spersonalizowanych doświadczeń.

  • Blisko 90% klientów twierdzi, że doświadczenie, jakie zapewnia firma, jest równie ważne jak jej produkty lub usługi
  • 85% klientów oczekuje spójnych interakcji we wszystkich działach
  • Prawie 60% klientów woli kontaktować się z firmami za pośrednictwem kanałów cyfrowych
  • 86% liderów IT twierdzi, że udoskonalone technologie zorientowane na klienta mają kluczowe znaczenie dla konkurencyjności ich organizacji
  • Firmy wysyłają ponad 100 milionów wiadomości dziennie na WhatsApp

 

Jak WhatsApp z Customer 360 zwiększa przychody oraz zaangażowanie i lojalność klientów, globalnie?

Aplikacje Salesforce Marketing Cloud, Service Cloud i Commerce Cloud zintegrują się z WhatsApp, aby obsługiwać komunikaty promocyjne i dotyczące obsługi klienta, a wkrótce także możliwości transakcyjne „conversational commerce”. Firmy będą mogły udoskonalać relacje z markami i klientami w ramach miliardów rozmów, personalizując doświadczenia związane z przesyłaniem wiadomości dla każdego klienta. Umożliwi to klientom także zangażowanie własnych odbiorców na WhatsApp, przyspieszenie sprzedaży i zapewnienie lepszej obsługi klienta 24/7

Kompleksowe zarządzanie „customer journey”: Twórz, wysyłaj i zarządzaj połączeniami z klientami w całej ich podróży za pomocą WhatsApp i Journey Builder, aby stworzyć jak najlepsze doświadczenia klientów. Dla przykładu, klienci mogą otrzymać wiadomość WhatsApp z przypomnieniem o nadchodzącym zamówieniu, które zostanie zrealizowane w przyszłym tygodniu. Jako dodatkową zachętę, wiadomość może zawierać promocję z 20% rabatem na nową lub powiązaną ofertę produktową. Użytkownik może następnie potwierdzić za pomocą przycisku, czy chce automatycznie dodać ten nowy produkt do swojego zamówienia.

Personalizuj każdy moment i wiadomość dzięki Marketing Cloud Customer Data Platform (CDP): Dzięki Marketing Cloud Customer Data Platform, zasilanej przez Salesforce Genie, klienci Salesforce będą mogli w czasie rzeczywistym personalizować interakcje oparte na marketingu na WhatsApp, wykorzystując zaufane dane klientów first-party. Biznesowe komunikaty WhatsApp będą wykorzystywać informacje o sztucznej inteligencji z całego zasobu Salesforce i innych źródeł, aby spersonalizować zaangażowanie klientów za pomocą inteligentnych promocji i rekomendacji. Marki mogą również łatwo aktywować odbiorców bezpośrednio za pośrednictwem platformy Marketing Cloud, zasilanej danymi w czasie rzeczywistym, aby kierować komunikację do najbardziej lojalnych segmentów klientów lub nowych odbiorców za pomocą reklam Click-to-WhatsApp na Facebooku i Instagramie.

Usprawnij rozmowy sprzedażowe i serwisowe dzięki AI i automatyzacji: Skróć czas oczekiwania na wsparcie i zwiększ wydajność, korzystając z połączenia wygodnej automatyzacji i osobistych interakcji za pośrednictwem wiadomości na WhatsApp. Klienci Salesforce korzystający z narzędzi takich jak automatyzacja i chatboty napędzane przez AI zaobserwowali 30% wzrost zadowolenia klientów i ponad 27% wzrost produktywności agentów, retencji klientów i sumy rozwiązanych spraw. Według raportu State of Marketing, 60% klientów jest otwartych na wykorzystanie AI do poprawy swoich doświadczeń.

Funkcje, które wzbogacają rozmowy z klientami: Klienci Salesforce będą mogli korzystać z dostosowywanych szablonów wiadomości, które zawierają filmy i obrazy dotyczące marki i produktów lub prezentować produkty i usługi za pomocą interaktywnych wiadomości, które pozwalają konsumentom recenzować i kupować produkty w aplikacji WhatsApp. Dostosowywane przyciski umożliwiają użytkownikom odpowiadanie jednym stuknięciem lub kliknięciem.

Prywatność i bezpieczeństwo w trybie domyślnym: Prywatność leży u podstaw WhatsApp. Każda wiadomość WhatsApp wysyłana między firmami a ich klientami jest chroniona przez protokół szyfrowania Signal, który zabezpiecza wiadomości, zanim opuszczą one urządzenie.

 

“Serasa zmienia sposób, w jaki komunikujemy się z klientami, wykorzystując WhatsApp do podniesienia poziomu doświadczenia klienta poprzez personalizację, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa. A ponieważ zaufanie jest priorytetem, potrzebujemy usługi przesyłania wiadomości, która zapewnia prywatność i bezpieczeństwo. Dzięki temu, że Salesforce umożliwia spersonalizowane rozmowy, a WhatApp jest najpopularniejszą aplikacją komunikacyjną w Brazylii, mamy szansę zaoferować bezproblemową, markową i wygodną platformę zaangażowania, która zapewnia wygodną cyfrową obsługę klienta – wyjaśnia Patricia Camillo, CRM Manager w firmie Serasa.

 

“Nasi klienci angażują odbiorców w USA i na całym świecie, co wymaga od nich ciągłego poszukiwania sposobów na poprawę doświadczeń konsumentów poprzez połączenie każdego punktu styku z klientem w jedno źródło wiedzy, aby stworzyć prawdziwie spersonalizowane doświadczenia, w ogromnej skali” – powiedział Michael Affronti, dyrektor generalny działu Messaging w Salesforce. “WhatsApp umożliwia każdemu klientowi Salesforce zapewnienie osobistych i konwersacyjnych doświadczeń, które zwiększają sprzedaż, poprawiają obsługę klienta i angażują klientów niezależnie od tego, gdzie się znajdują.”

 

“Nasze rozszerzone partnerstwo z Salesforce to kamień milowy, który znacząco skaluje nasze możliwości pomagania markom w oferowaniu jeszcze lepszych doświadczeń klientów korzystających na co dzień z aplikacji WhatsApp. Obie nasze firmy podzielają przekonanie, że komunikatory z sukcesem „przejmują” interakcje z markami. Tym samym, pomożemy większej liczbie marek rozpocząć pracę z WhatsAppem, aby zwiększyć zaangażowanie klientów, przyspieszyć sprzedaż i osiągnąć lepsze wyniki dla ich firm i klientów” – powiedział Matt Idema, wiceprezes działu Business Messaging w firmie Meta.

 

Start w grudniu 2022

Integracja Salesforce z WhatsApp Business Platform for Marketing Cloud ma być dostępna w grudniu 2022 roku, a dodatkowe integracje zostaną zaoferowane w kolejnych miesiącach.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!