Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce szykuje rewolucję w zakresie oprogramowania dla firm – asystent głosowy Einstein Voice ma być swoistą “Alexą dla biznesu”.

Na dorocznej konferencji Dreamforce w San Francisco Salesforce przedstawił kolejne kroki w projekcie Einstein Voice, który po raz pierwszy ogłosił w zeszłym roku. Einstein Voice jest asystentem głosowym AI w firmie. Podobne rozwiązanie może być naprawdę bardzo pomocne. 

Asystenci głosowi to mrzonka? Salesforce przez przypadek wykazał, że nie. Podczas wystąpienia przed wydarzeniem Bret Taylor, dyrektor ds. Produktu w Salesforce, poprowadził omówienie Einstein Voice, a Alexa umożliwiła głównemu mówcy  (przewodniczący Salesforce i dyrektor generalny Marc Benioff również miał być na spotkaniu, ale z nieznanych przyczyn dotarł) wygłoszenie mowy na temat na temat Einsteina. Z perspektywy uczestników konferencji kreskówkowa postać Einsteina odpowiadała na pytania.

Jak wyjaśnił Taylor, ​​dostęp do danych Salesforce za pośrednictwem głosu umożliwia sprzedawcom szybkie wprowadzanie danych, np. gdy są w drodze. Oprogramowanie umożliwia także zadawanie systemowi pytań dotyczących ich danych. Firma twierdzi, że chociaż asystenci głosowi znaleźli miejsce w domu, istnieje wiele zalet dostarczania go również do firm. Oznacza to, że system musi także uwzględniać potrzeby przedsiębiorstw w zakresie bezpieczeństwa, a także fakt, że musi uwzględniać szeroki zakres różnych użytkowników.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani pomysłem użycia głosu w biznesie – pomysłem, że każda firma może mieć swój przewodnik AI po swoich decyzjach biznesowych” – powiedział Taylor. „Uważam to za część postępu technologicznego. Komputery i oprogramowanie uruchamiano w terminalu za pomocą klawiatury, dzięki Xerox Parc przeszliśmy do myszy i graficznego interfejsu użytkownika, a następnie dzięki Steveowi Jobsowi, przeszliśmy na ekran dotykowy, który moim zdaniem jest obecnie dominującą formą komputerów. A głos to naprawdę kolejny krok.”

Ten następny krok, jak twierdzi Taylor, pozwoli firmom na przemyślenie sposobu interakcji ludzi z oprogramowaniem i danymi. Salesforce wprowadza narzędzie, które pozwoli każdemu w firmie szybko zbudować podstawowe umiejętności Einsteina w celu pobrania danych z Salesforce. Umiejętności te na razie koncentrują się na wprowadzaniu danych i stosunkowo podstawowych zapytaniach. Podczas demonstracji przed wydarzeniem zespół pokazał, jak łatwo byłoby menedżerowi zapytać na przykład o bieżące wyniki sprzedażowe jego zespołu. Kolejne funkcje pojawić się mają już niedługo i będą pojawiały się systematycznie.

Wydarzenia organizowane przez Salesforce przyciągają tłumy (fot. Salesforce)

Myślę, że sprzedawcy, którzy rzeczywiście zechcą użyć interfejsu głosowego, aby zaktualizować swój system CRM po spotkaniu z klientem lub mogą zapytać o wartość konta, gdy są w samochodzie, w drodze do kolejnego klienta, to może być dość liczna grupa. W handlu bezpośrednim, w kontakcie z klientem twarzą w twarz, przedstawiciele handlowi są silnie naciskani na wynik (w końcu słyną z brawurowej jazdy nie dlatego, że ją lubią, a dlatego, że jest target do wykonania). Być może takie narzędzie, umożliwiające przeniesienie części pracy do obsługi głosowej pozwoli ich nieco odciążyć.