Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce uruchamia asystenta AI w swoich aplikacjach

Producent oprogramowania dla przedsiębiorstw Salesforce uruchomił we wtorek generatywne narzędzie AI, które będzie dostępne w całym pakiecie aplikacji, od komunikatora Slack po narzędzie do wizualizacji danych Tableau i może być dostosowywane przez klientów do ich potrzeb. 

Salesforce twierdzi, że Einstein Copilot – bo tak nazywa się nowe narzędzie – może wykorzystywać dane klientów i przedsiębiorstw dostępne w chmurze danych w celu generowania odpowiednich odpowiedzi. Użytkownicy będą mogli osadzić asystenta na swoich stronach internetowych lub zintegrować go z platformami komunikacyjnymi, takimi jak Slack i WhatsApp, należącymi do Meta Platform.

Jak podaje Reuters, Copilot AI działa jak wirtualny asystent, który może ustawiać przypomnienia, planować spotkania, a także tworzyć treści, podczas gdy wstępnie przeszkolony transformator generatywny (GPT) używa ludzkiego języka do odpowiadania na pytania i tworzenia treści żądanych przez użytkownika.

Asystent może między innymi podsumowywać rozmowy wideo, dostarczać spersonalizowanych odpowiedzi na pytania klientów i generować wiadomości e-mail na potrzeby kampanii marketingowych, powiedziała firma przed konferencją Dreamforce w tym tygodniu.

Firma z siedzibą w San Francisco wprowadziła na rynek w marcu produkt Einstein GPT genAI. W czerwcu firma podwoiła także swój fundusz venture capital dla start-upów zajmujących się generatywną sztuczną inteligencją do 500 milionów dolarów.

Firma kierowana przez Marca Benioffa jest najnowszą firmą z grupy firm technologicznych, w tym Microsoft i Alphabet, które chcą zarobić na rosnącej popularności generatywnej sztucznej inteligencji od czasu, gdy ChatGPT OpenAI szturmem zdobył zainteresowanie użytkowników.