Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce wprowadza Agentforce 2dx – nowe możliwości proaktywnej integracji agentów AI w dowolnym procesie biznesowym

Salesforce

Salesforce (NYSE: CRM), lider AI CRM, ogłosił premierę Agentforce 2dx, najnowszej wersji swojej platformy cyfrowej pracy, umożliwiającej integrację zaufanych, autonomicznych agentów AI w codzienne procesy biznesowe. W tej wersji Agentforce wychodzi poza model reaktywnych, inicjowanych przez użytkownika interfejsów czatu i umożliwia wdrażanie proaktywnych agentów AI, którzy działają w tle i automatycznie reagują na potrzeby biznesowe.

Firmy mogą teraz płynnie integrować autonomicznych agentów AI z istniejącymi systemami danych, logiką biznesową i interfejsami użytkownika. Pozwala to przewidywać potrzeby operacyjne i dynamicznie podejmować działania – zwiększając efektywność, elastyczność i skalowalność procesów.

Agentforce 2dx wprowadza również nowy zestaw narzędzi low-code i pro-code, które umożliwiają deweloperom szybkie konfigurowanie, testowanie i wdrażanie Agentforce. W połączeniu z zaawansowaną analityką pozwalają one zespołom monitorować, debugować i optymalizować wydajność agentów w czasie rzeczywistym. Aby ułatwić eksperymentowanie z tymi narzędziami, Salesforce oferuje Agentforce Developer Editionbezpłatne środowisko, w którym deweloperzy mogą prototypować agentów i korzystać z możliwości Data Cloud – hiperskalowalnego silnika danych Salesforce.

Dodatkowo Salesforce ogłosił premierę AgentExchange – zaufanej platformy handlowej i społeczności Agentforce, zintegrowanej z Salesforce. Otwiera ona nowe możliwości dla partnerów biznesowych, którzy mogą uczestniczyć w dynamicznie rozwijającym się rynku cyfrowej pracy o wartości 6 bilionów dolarów. AgentExchange przyspieszy wdrażanie Agentforce, oferując bogatą bibliotekę gotowych szablonów i akcji, oszczędzając czas i zasoby firm oraz umożliwiając partnerom sprzedaż ich komponentów i czerpanie zysków z rosnącego rynku agentów AI. Platforma startuje z ponad 200 partnerami i setkami gotowych akcji, które przeszły rygorystyczne testy bezpieczeństwa i zostały ocenione przez klientów.

„Firmy mają dziś więcej pracy niż pracowników, a Agentforce wkracza, aby wypełnić tę lukę. Rozszerzając cyfrową siłę roboczą poza sam CRM, sprawiamy, że firmy mogą łatwiej niż kiedykolwiek osadzić agentową sztuczną inteligencję w dowolnym przepływie pracy lub aplikacji, aby obsługiwać rutynowe zadania, wspomagać pracowników i łączyć się z klientami. Dzięki głębokiej integracji z cyfrową platformą pracy Salesforce, dyrektorzy ds. informatyki, liderzy IT i programiści mogą płynnie tworzyć agentów i automatyzować pracę w dowolnym miejscu, zwiększając tym samym wydajność, napędzając innowacje i odblokowując nowe możliwości na wartym 6 bilionów dolarów cyfrowym rynku pracy”. – komentuje Adam Evans, EVP i GM platformy AI Salesforce.

 

Dlaczego ma to znaczenie

96% deweloperów uważa, że agenci AI pozytywnie zmienią ich doświadczenia. Agentowa sztuczna inteligencja reprezentuje kolejną ewolucję automatyzacji, w której agenci napędzani sztuczną inteligencją działają niezależnie aby wykonywać zadania, podejmować decyzje i optymalizować przepływy pracy bez ciągłego nadzoru ze strony człowieka. W przeciwieństwie do tradycyjnych chatbotów AI, które wymagają ręcznych podpowiedzi lub sztywnego programowania, agentowa sztuczna inteligencja dynamicznie reaguje na bieżące dane i zmieniające się potrzeby biznesowe. Najnowsze ulepszenia agentowej sztucznej inteligencji Salesforce stanowią duży skok w sposobie, w jaki organizacje integrują agentów z codziennymi operacjami. Poprzez osadzenie AI w aplikacjach, przepływach pracy i procesach, agenci AI gotowi do pracy w przedsiębiorstwach nie tylko pomagają, ale i działają.

 

Co nowego?

Orkiestracja Agentforce w dowolnym środowisku lub systemie

Wdrażanie autonomicznych agentów dla każdej interakcji z klientem i pracownikiem wymagało złożonej strategii. Teraz administratorzy i deweloperzy mają jeszcze więcej możliwości osadzania Agentforce w dowolnym miejscu i dostosowywania go do każdego przypadku użycia dzięki nowym narzędziom, takim jak:

  1. Agentforce API: Zintegruj Agentforce z back-endowymi procesami, innymi systemami i bezpośrednio z aplikacjami dzięki nowemu Agentforce API. Przykładowo, klienci mogą uruchomić agenta po utworzeniu zamówienia ERP lub uruchomić automatyzację procesu aplikacji pożyczkowej w celu sprawdzenia, czy dokumenty zawierają wymagane informacje.
  2. Agentforce Invocable Actions: Agentforce może być teraz osadzony w logice biznesowej Salesforce takiej jak Flow i Apex. Pozwala to klientom łączyć klasyczną automatyzację przepływu pracy z rozumowaniem agentowym. Przykładowo, klienci mogą uruchomić agenta, gdy szansa zakupowa przejdzie do określonego etapu, aby przeanalizować najlepsze kolejne kroki i uruchomić aktualizacje wiadomości e-mail lub akceptacje stosownie do tego.
  3. MuleSoft dla Agentforce: MuleSoft Topic Center pozwala programistom używać języka naturalnego do tworzenia zagadnień i akcji Agentforce z interfejsów API MuleSoft. MuleSoft API Catalog upraszcza tworzenie agentów AI poprzez scentralizowanie dostępu do różnych interfejsów API z MuleSoft, Salesforce i Heroku w ramach Agentforce. Zapewnia bezpieczne, zarządzane centrum dla administratorów, aby mogli oni szybko rozszerzyć możliwości agenta o gotowe tematy i akcje z różnych ekosystemów. Konektor MuleSoft Agentforce umożliwia programistom integrację Agentforce z istniejącymi przepływami pracy, umożliwiając interfejsom API i integracjom uruchamianie agentów w celu wzbogacania danych i wykonywania akcji w różnych systemach.
  4. Kroki Agentforce w Slack Workflow Builder: Umożliwia programistom osadzanie Agentforce w automatyzacjach nocode w Slack. Wyzwalanie Agentforce ze zdarzeń Slack i przekazywanie kontekstu konwersacji Slack do Agentforce bez konieczności polegania na działaniach inicjowanych przez użytkownika.
  5. Szablon pracownika Agentforce: Łatwe wdrażanie Agentforce dla przypadków użycia pracowników w Slack i Salesforce dzięki nowemu szablonowi Agentforce. Szablon Agentforce Employee Template umożliwia tworzenie wielu agentów pracowniczych, które można skonfigurować i wdrożyć w dowolnej linii biznesowej.
  6. Agentforce Surfaces: Inteligentne dostarczanie bogatych treści w ramach Agentforce we wszystkich kanałach. Inteligentne dodawanie dynamicznych, interaktywnych komponentów i mediów, które są specyficzne dla kanału i konkretnego urządzenia, aby lepiej dostosować sposób wyświetlania Agentforce w różnych kanałach.
  7. Agentforce Cards: Osadzaj komponenty internetowe Lightning w odpowiedzi na działania Agentforce. Ponownie wykorzystaj istniejące komponenty Salesforce, aby nadać Agentforce więcej kontekstu, informacji i funkcjonalności.
  8. Tableau Semantics: Tworzenie przejrzystych i zorganizowanych struktur danych – modeli semantycznych – które Agentforce może wykorzystać. Tableau wzbogaca agentów o kontekst biznesowy w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogą dostarczać dokładniejszych informacji i odpowiedzi

 

Pewna konfiguracja, testowanie i wdrażanie dzięki nowym narzędziom

Agentforce zawiera nowe narzędzia pro-code i low-code, które pomagają administratorom i programistom w tworzeniu pomysłów, budowaniu, wdrażaniu i nadzorowaniu Agentforce. Narzędzia te są częścią głęboko zunifikowanej platformy Salesforce, dzięki czemu są w pełni zintegrowane z przepływami pracy, z których deweloperzy korzystają na co dzień takich, jak np. DevOps Center i interfejs wiersza poleceń (CLI).

  • Agentforce Developer Edition: Nowe bezpłatne środowisko dostępu do Agentforce i Data Cloud, aby rozpocząć prototypowanie pierwszych przypadków użycia. Agentforce Developer Edition obejmuje 10 GB dostępu do Data Cloud i 150 generacji LLM na godzinę.
  • Pomoc AI w Agent Builder: Zespoły mogą teraz szybciej i pewniej wdrożyć Agentforce do produkcji dzięki opartemu na sztucznej inteligencji tworzeniu tematów i instrukcji, tak by pomóc szybko skonfigurować agentów, którzy przestrzegają najlepszych praktyk. AI Assist pomaga również zespołom w rozwiązywaniu problemów z odpowiedziami i udziela wskazówek, jak ulepszyć podstawowe tematy i instrukcje w Agentforce.
  • Centrum testowe: Zespoły mogą łatwo testować swoje konfiguracje Agentforce na dużą skalę przy użyciu sztucznej inteligencji. Mogą automatycznie generować i uruchamiać przypadki testowe w Testing Center w Salesforce Sandbox. Zespoły mogą również ocenić, jak dobrze konfiguracje Agentforce przestrzegają barier, takich jak wierność lub znaczenie kontekstu.
  • Wsparcie dla CLI i VS Code: Programiści mogą teraz tworzyć, aktualizować i testować konfiguracje Agentforce przy użyciu interfejsu CLI i kodu VS. Wszystkie aspekty konfiguracji Agentforce mogą być mogą być tworzone i aktualizowane za pomocą narzędzi pro-code, a przypadki testowe mogą być uruchamiane przeciwko tym konfiguracjom.
  • DX Inspector: Przeglądaj i zrozum wszystkie metadane i dane używane przez Agentforce, w tym tematy i działania agentów, wewnątrz Salesforce Sandbox. Łatwe wprowadzanie i śledzenie zmiany metadanych podczas konfigurowania agentów w Agent Builder za pośrednictwem panelu bocznego.
  • Agentforce Interaction Explorer: Szczegółowe raporty i analizy dotyczące działania Agentforce od ogólnych trendów, po śledzenie poszczególnych sesji. Pozwala zrozumieć każde żądanie użytkownika aby pomóc w ciągłym udoskonalaniu tematów i instrukcji w celu poprawy wydajności agenta.

 

Perspektywy analityków

Futurum Research wykazało, że organizacje korzystające z Agentforce mogą osiągnąć ROI do pięciu razy szybciej i przy co najmniej 20% niższym całkowitym koszcie posiadania, umożliwiając im wyprzedzenie konkurencji i usprawnienie operacje na dużą skalę. Firmy korzystające z Agentforce odnotowały o 40% krótszy czas rozwiązywania spraw i 25% wyższe współczynniki konwersji leadów, co bezpośrednio wpływa na przychody i utrzymanie klientów.

 

Dostępność

  • Agentforce 2dx: Pełne wdrożenie w kwietniu 2025 r.
  • AgentExchange: Już dostępne na AgentExchange.Salesforce.com
  • Agentforce Developer Edition: Dostępne na developer.salesforce.com/signup
  • Testing Center: Nowe funkcje testowe dostępne od kwietnia 2025 r.
  • DX Inspector: Już dostępne.
  • Agentforce Employee Agent będzie dostępny w kwietniu 2025 r. i będzie dołączony do Agentforce.
  • MuleSoft for Agentforce jest już dostępny, Topic Center jest dołączony do każdej licencji Anypoint, API Catalog jest dołączony do Salesforce i wymaga MuleSoft, aby uzyskać dostęp do MuleSoft API.
  • Agentforce Invocable Actions są już dostępne.
  • Interfejs API Agentforce jest już dostępny.
  • Agentforce Interaction Explorer: Premiera jesienią 2025 r.