Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce wprowadza Marketing GPT i Commerce GPT – od teraz każda kampania i doświadczenie zakupowe może być spersonalizowane za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji

Salesforce

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, przedstawił nowe produkty oparte na generatywnej sztucznej inteligencji – Marketing GPT i Commerce GPT. Dzięki Marketing GPT marketerzy będą mogli automatycznie generować spersonalizowane wiadomości e-mail czy tworzyć inteligentniejsze segmenty odbiorców. Korzystając z Commerce GPT – marki będą miały możliwość dostarczenia spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które dostosowują się do potrzeb ich klientów, wykorzystując do tego dynamiczne ścieżki zakupowe oparte na GPT.

Generatywna sztuczna inteligencja zwiększa produktywność i wydajność firm. Jej potencjał jest ogromny, a już 60% marketerów twierdzi, że generatywna SI zmieni ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi im skupienie się na bardziej strategicznych działaniach. Jednak „dokładność i jakość” SI jest poważną obawą marketerów, w tym bazowanie na zaufanych danych.

 

Marketing GPT

Umożliwi marketerom dostarczanie spersonalizowanych oraz angażujących doświadczeń w każdym punkcie styku z generatywną sztuczną inteligencją i zaufanymi danymi z Data Cloud. Dzięki Marketing GPT i Data Cloud marketerzy będą mogli:

  • Mądrze gospodarować czasem i zasobami dzięki funkcji Segment Creation, która daje marketerom możliwość szybkiego tworzenia segmentów odbiorców i ulepszonego targetowania za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym i rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji. Wszystko to w oparciu o zaufane dane z Data Cloud.
  • Zmniejszyć nakłady pracy związane z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które może automatycznie generować spersonalizowane wiadomości.
  • Zwiększyć ROI dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy dane własne, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
  • Dostarczać właściwe wiadomości w odpowiednim czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
  • Wykorzystać generatywne platformy treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla kampanii wielokanałowych w ramach Marketing GPT.

 

Commerce GPT

Umożliwi firmom dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń handlowych na każdym etapie podróży kupującego. Jest to możliwe dzięki automatycznie generowanym spostrzeżeniom i rekomendacjom opartym na ujednoliconych danych, które są pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzięki Commerce GPT i Data Cloud marki będą mogły:

  • Zautomatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców dzięki Goals- Based Commerce. To najnowocześniejsze narzędzie umożliwi firmom ustalanie określonych celów oraz zadań, a następnie zapewnia przydatne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich realizacji. Obsługiwany przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, od poprawy marż po zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
  • Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe dla sprzedawców i rewolucjonizują obsługę klienta dzięki automatycznie generowanym opisom produktów dostosowywanym do każdego kupującego.
  • Zdefiniować na nowo zakupy i lojalność dzięki Commerce Concierge. To narzędzie odpowiada za spersonalizowane, angażujące konwersacje z klientami, a także pomaga kupującym w odkrywaniu produktów poprzez interakcje prowadzone w języku naturalnym – za pośrednictwem cyfrowych kanałów jak np. czaty lub komunikatory.

 

Partnerzy Salesforce, tacy jak DEPT®, Media.Monks, NeuraFlash i Slalom, budują ekosystem generatywnej sztucznej inteligencji z nowymi akceleratorami, dużymi modelami językowymi i modelami danych oraz integracjami. W ten sposób pomagają firmom wdrożyć Marketing GPT i Commerce GPT przy mniejszych kosztach i mniejszym stopniu złożoności.

 

IT Champions 2023 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!