Salesforce wprowadza standaryzację globalnej infrastruktury chmury hybrydowej na Red Hat Enterprise Linux
Red Hat, Inc., wiodący na świecie dostawca rozwiązań open source, ogłosił dziś, że Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, wprowadza standaryzację swojej globalnej infrastruktury chmury hybrydowej na Red Hat Enterprise Linux. Pomagając firmie w prowadzeniu transformacji biznesowej na dużą skalę, aby sprostać wymaganiom klientów, Red Hat Enterprise Linux zapewnia bardziej elastyczną i spójną podstawę dla wdrożeń chmury hybrydowej o zwiększonym bezpieczeństwie.
Platforma umożliwi Salesforce odciążenie kluczowych zasobów programistycznych przy jednoczesnej konsolidacji systemów IT. Pomoże to klientom osiągać lepsze wyniki biznesowe.
„Jako pionierzy i liderzy w swoich dziedzinach, Red Hat oraz Salesforce mają głębokie zrozumienie i uznanie dla ciągłej transformacji i nieustannych innowacji w zwiększaniu satysfakcji klientów. Obecna współpraca to podkreślenie tego wspólnego zaangażowania. Salesforce może pozostać skoncentrowany na doświadczeniu klienta, podczas gdy Red Hat wnosi swoje dziesięciolecia doświadczenia w technologiach open source dla przedsiębiorstw i infrastrukturze chmury hybrydowej, wspierając ich wysiłki na rzecz zaspokojenia dynamicznych potrzeb użytkowników”. – podkreślił Matt Hicks, President and Chief Executive Officer, Red Hat.
„Zorientowanie na klienta leży u podstaw wszystkiego, co robimy. Dzięki Red Hat Enterprise Linux nasze globalne operacje IT będą wprowadzać innowacje szybciej niż kiedykolwiek, aby dostarczać niezawodne, skalowalne doświadczenia, których wymagają klienci”. – zaznaczył Srini Tallapragada, President and Chief Engineering Officer, Salesforce.
Salesforce jest zorientowanym na użytkownika, innowacyjnym dostawcą bazujących na chmurze systemów zarządzania relacjami z klientami (CRM). Wykorzystuje model oprogramowania jako usługi do wspierania rozbudowanej bazy kontrahentów. Przez lata Salesforce stale rozwijał swoją ofertę, wdrażając przełomowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja (AI), zautomatyzowane narzędzia umożliwiające samodzielna obsługę i analiza danych w czasie rzeczywistym, aby wspierać potrzeby biznesowe klientów. Firma bazuje na rozległej infrastrukturze IT, która obejmuje setki tysięcy systemów działających w tradycyjnych środowiskach centrów danych oraz w Hyperforce, architekturze platformy Salesforce, która została zaprojektowana dla chmury publicznej. Szybki rozwój firmy i wdrażanie innowacji doprowadziły również do powstania heterogenicznego środowiska systemu operacyjnego, w tym CentOS Linux 7, które wymagało dodatkowej obsługi i zarządzania ze strony wykwalifikowanych zespołów ds. infrastruktury Salesforce.
Od teraz Salesforce standaryzuje pełny zakres swojej infrastruktury chmury hybrydowej na wiodącej na świecie platformie Linux dla przedsiębiorstw, Red Hat Enterprise Linux. Dzięki tej migracji dąży do uzyskania jeszcze większej wydajności w swoich operacjach IT, zwiększając produktywność programistów i napędzając innowacje w zakresie obsługi klienta. Red Hat Enterprise Linux oferuje niezbędną stabilność dla nowoczesnych systemów IT i wdrożeń chmury hybrydowej klasy korporacyjnej. Umożliwia firmom uruchamianie aplikacji w dowolnym miejscu oraz zapewnia łatwość zarządzania w środowiskach lokalnych i chmurowych.
Migrując swoją globalną infrastrukturę z CentOS Linux do Red Hat Enterprise Linux, Salesforce dąży do osiągania kluczowych korzyści, takich jak:
- Optymalizacja wydajności i efektywności w różnych architekturach sprzętowych i programowych, w tym ARM. Umożliwi to zespołom inżynierów Salesforce łatwiejsze wdrażanie przełomowych technologii bez konieczności wprowadzania nowych wymagań dotyczących infrastruktury.
- Spotkanie klientów tam, gdzie się znajdują dzięki platformie, która napędza bardziej spójne innowacje w chmurze hybrydowej, od centrum danych po chmury publiczne i brzegowe. Stwarza to możliwość obsługi unikalnych przypadków użytkowania przez klientów, niezależnie od lokalizacji i skali.
- Ulepszone środki bezpieczeństwa systemu dzięki warstwowemu podejściu Red Hat Enterprise Linux do bezpieczeństwa środowiska IT, w tym wsparcia dla wielu najnowszych innowacji dotyczących kryptografii i bezpiecznego przetwarzania danych.
- Ulepszona obsługa klienta dzięki wielokrotnie nagradzanemu zespołowi wsparcia Red Hat. Pozwoli to inżynierom Salesforce skupić się na dostarczaniu wartości dla klienta bez konieczności zajmowania się zadaniami związanymi z zarządzaniem systemem operacyjnym w skali chmury.
Salesforce od dawna współpracuje z Red Hat i IBM Consulting aby wspierać klientów niezawodną infrastrukturą i architekturą chmury w celu optymalizacji wydajności CRM. Wraz z dzisiejszym ogłoszeniem Salesforce rozszerza relacje z Red Hat i IBM, w celu zmodernizowania swojej infrastruktury chmurowej pod kątem zmieniających się potrzeb klientów.