Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Salesforce zyskuje dzięki postawieniu na narzędzia AI

W czwartek akcje Salesforce wzrosły o ponad 5%, ponieważ inwestorzy pochwalili optymistyczne kwartalne wyniki producenta oprogramowania i jego dążenie do sztucznej inteligencji, aby napędzać wzrost. 

Salesforce podniósł nawet prognozę zysku na rok kończący się w styczniu 2025 r., ponieważ marże nadal rosną dzięki wysiłkom restrukturyzacyjnym podjętym w zeszłym roku.

Do tej pory firma intensywnie inwestowała w integrację swoich technologii AI z istniejącymi produktami, takimi jak platforma wiadomości Slack, aby zwiększyć ich możliwości i przyciągnąć więcej klientów.

Wall Street obawiało się, że umiarkowane wydatki na chmurę wpłyną znacznie na Salesforce w trudnej sytuacji gospodarczej, ale firma oferująca oprogramowanie jako usługę (SaaS) odnotowała lepsze od oczekiwanych przychody, zysk i marże w drugim kwartale.

Salesforce ma dodać 14 miliardów dolarów do swojej kapitalizacji rynkowej, jeśli zyski przedsesyjne się utrzymają. Wycena firmy wyniosła 248 miliardów dolarów na zamknięciu w środę.

Niektórzy analitycy uważają, że trwały wzrost w nadchodzących kwartałach może nastąpić dzięki platformie obsługi klienta Agentforce, która nie jest jeszcze dostępna komercyjnie.