Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samoloty napędzane na wodór? CEO Airbusa, Guillaume Faury, twierdzi, że to „jedyne wyjście”.

Według dyrektora generalnego Airbusa lotnictwo może stanąć w obliczu poważnych wyzwań, jeśli nie będzie w stanie się zdekarbonizować. Prezes największego europejskiego producenta lotniczego dodał, że samoloty wodorowe stanowią „jedyne rozwiązanie” w perspektywie średnio- i długoterminowej.

W wywiadzie udzielonym stacji CNBC, Guillaume Faury wyjaśnił swoje stanowisko w obszarze nowoczesnego, zrównoważonego lotnictwa. Nie ma wątpliwości, że lotnictwo posiada znaczący ślad węglowy i szybko stało się celem proekologicznych aktywistów. Wprawdzie ślad węglowy pochodzący z lotnictwa to ułamek tego, co generuje np. przemysł ciężki i produkcja przemysłowa, ale łatwiej jest wpędzić konsumentów w „ekologiczne poczucie winy” i zmusić do ograniczenia lotów, niż wyperswadować im np. zakup nowego smartfona.

Wracając jednak do udzielonego przez szefa Airbusa wywiadu, podkreślił, że prowadzona przez niego firma prowadzi złożone badania nad rewolucyjnymi samolotami wodorowymi. We wrześniu 2020 r. Airbus opublikował szczegóły dotyczące trzech samolotów koncepcyjnych „hybrydowo-wodorowych”, twierdząc, że mogą wejść do służby do 2035 r.

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!