Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung Channel Meeting 2022 za nami! Firma Samsung Electronics Polska nagrodziła swoich najlepszych partnerów biznesowych.

Po raz pierwszy w dwudniowej formule (5-6 września), w Warszawie odbył się Samsung Business Summit 2022. O ile pierwszy dzień wydarzenia skupiał się na przemianach biznesowych, w tym integracji rozwiązań display z systemami mobilnymi, o tyle drugi dzień to czas na Channel Meeting 2022, a więc wydarzenie partnerskie koreańskiego giganta. 

Odbywające się w warszawskim Hiltonie wydarzenie po raz pierwszy składało się z dwóch dni pełnych wystąpień, rozmów i cennej wiedzy przekazywanej ze sceny. Nie zawsze wiedzy wprost związanej z Samsungiem, czego dobrym przykładem jest prelekcja Szymona Negacza nt. sprzedaży B2B w 2025 roku. Zawsze jednak tematyka wystąpień pozostawała interesującą, a często przydatną z perspektywy działalności handlowej.

 

 

Przede wszystkim partnerzy

Samsung to jedna z najważniejszych firm na świecie – oferując zróżnicowane portfolio, wśród którego potężne znaczenie mają urządzenia wyświetlające obraz – monitory, telewizory, systemy digital signage. Samsung jest w tych obszarach niekwestionowanym liderem rynku. Jednocześnie, koreański gigant w naszej części świata polega wyłącznie na kanale partnerskim. Regularnie podkreśla to Adam Parzonka, Head of Sales w Displays Samsung Electronics Polska. Tym razem, otwierając drugi dzień wydarzenia, także powiedział: „Nigdy nie konkurujemy z naszymi partnerami”.

„Pokazaliśmy pierwszego dnia synergię między ekranami profesjonalnymi oraz rozwiązaniami opartymi o technologię mobilną naszej firmy” – powiedział Adam Parzonka, Head of Sales w Displays Samsung Electronics Polska – „Drugiego dnia konferencji gościliśmy ponad 120 największych partnerów (…) 10 z nich nagrodziliśmy za najlepsze wyniki w 2022 roku”

 

Partnerzy znajdują się w centrum biznesu Samsunga – to za ich pośrednictwem firma dociera do klientów końcowych ze swoimi produktami. Funkcjonowanie w oparciu o kanał partnerski wymaga od vendora utrzymywania wyjątkowo dobrych relacji z licznymi podmiotami. Patrząc na skuteczność Samsunga w Polsce, nie mam wątpliwości co do tego, czy firma realizuje te działania właściwie. Zanim przejdę do informacji o nagrodzonych partnerach, chcę podzielić się jednym spostrzeżeniem: atmosfera podczas wydarzenia była chyba najlepszym dowodem na znakomite relacje na linii Samsung – kanał partnerski.

 

 

Samsung podczas Channel Meeting 2022 rozdał łącznie 10 nagród, z dwóch osobnych obszarów: Professional Display i LCD Monitor. Nagrody w pierwszej kategorii wręczał Grzegorz Nowicki, w drugiej Jacek Klee. Lista nagrodzonych firm obejmuje:

 

Nagrody w kategorii Professional Display

 

  • Najbardziej innowacyjny projekt roku: SOLIX

 

  • Największy projekt z wykorzystaniem ekranów The Wall: SLX

 

  • Największy projekt w kategorii DOOH: AppLink

 

  • Najbardziej innowacyjny projekt na rozwiązaniach HTV – wdrożenia systemu Lynk Cloud: TV Hotelowa

 

  • Największy projekt Edukacyjny: Vulcan

 

 

Nagrody w kategorii LCD Monitor

 

  • Najlepsza sprzedaż w kanale CES: MEDIA EXPERT

 

  • Najlepsza sprzedaż w kanale CS: KOMPUTRONIK

 

  • Najlepsza sprzedaż monitorów Gamingowych: X-KOM

 

  • Największy wzrost sprzedaży HRM: Bechtle

 

  • Największy rozwój sprzedaży w kanale SMB: Henwar

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom, dziękuję za ten ostatni, wyjątkowy dla nas rok, w którym wspólnie tworzyliśmy ciekawą kartę historii, duży biznes, który, mam nadzieję, będzie tylko lepszy przez kolejne lata – powiedział Jacek Klee, Senior Sales Manager obszaru LCD w Samsung Electronics – Wszystkim laureatom bardzo serdecznie gratuluję, jak również życzę dalszych sukcesów. 

Coraz więcej partnerów jest zainteresowanych rozwojem współpracy z Samsungiem, coraz więcej tę współpracę podejmuje i chce brać udział w programie partnerskim – powiedział Grzegorz Nowicki, Head of Channel – Professional Display w Samsung Electronics – Gratuluje zwycięzcom zdobytych nagród i świetnie przeprowadzonych i wdrożonych projektów, a wszystkich partnerów, którzy są zainteresowani współpracą z Samsungiem w zakresie wyświetlania profesjonalnego, zapraszam do kontaktu. 

Laureaci Samsung Channel Meeting 2022

Wszystkim nagrodzonym jeszcze raz bardzo serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!