Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung Display ma dostarczać panele OLED dla samochodów Ferrari

Samsung Display zawarł umowę na dostawę paneli z organicznymi diodami elektroluminescencyjnymi OLED dla samochodów następnej generacji Ferrari, firma poinformowała o tym we wtorek.

Samsung Display CEO Choi Joo-sun i Ferrari CEO Benedetto Vigna uzgodnili, że koreański producent wyświetlaczy dostarczy panele OLED i wesprze najnowsze wysiłki luksusowego producenta samochodów w zakresie transformacji cyfrowej, podała firma.

„W oparciu o nasze rozległe doświadczenie w technologii OLED, jesteśmy przygotowani do wprowadzenia najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy, które spełniają standardy Ferrari” – powiedział Choi podczas ceremonii podpisania umowy, która odbyła się w Samsung’s Asan Campus w prowincji Gyeonggi.

„Jesteśmy pewni, że nasza współpraca z Ferrari będzie stanowiła ekscytującą okazję do praktycznego zastosowania naszych atutów w dziedzinie supersamochodów i umocnienia naszej pozycji na rynku motoryzacyjnych OLED-ów, co pozwoli nam osiągnąć coraz to nowe szczyty”.

Dyrektor generalny Ferrari, który również uczestniczył w wydarzeniu podpisania umowy, z zadowoleniem przyjął partnerstwo, podkreślając, jak ważne w sektorze luksusowym jest podniesienie doświadczenia klientów.

„Poprzez to strategiczne partnerstwo z Samsung Display dla dedykowanego rozwoju rozwiązań wyświetlaczy w technologii OLED na zamówienie, zrobimy znaczący krok naprzód w cyfrowym środowisku dla naszych modeli następnej generacji”, powiedział Vigna.

W ramach umowy obie strony będą współpracować w celu opracowania nowoczesnego rozwiązania wyświetlacza, który zostanie wdrożony w samochodach następnej generacji Ferrari.

Samsung Display dostarcza panele OLED do Hyundai’a Ioniq i Audi e-tron, a także aktywnie celuje w rynek wyświetlaczy samochodowych. Na targach CES 2023, które odbyły się w styczniu, Samsung Display zaprezentował swój New Digital Cockpit z 34-calowym wyświetlaczem o wąskich ramkach i technologią zginania, która tworzy krzywiznę 700R podczas trybu jazdy.