Samsung Display ma dostarczać panele OLED dla samochodów Ferrari
Samsung Display zawarł umowę na dostawę paneli z organicznymi diodami elektroluminescencyjnymi OLED dla samochodów następnej generacji Ferrari, firma poinformowała o tym we wtorek.
Samsung Display CEO Choi Joo-sun i Ferrari CEO Benedetto Vigna uzgodnili, że koreański producent wyświetlaczy dostarczy panele OLED i wesprze najnowsze wysiłki luksusowego producenta samochodów w zakresie transformacji cyfrowej, podała firma.
„W oparciu o nasze rozległe doświadczenie w technologii OLED, jesteśmy przygotowani do wprowadzenia najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy, które spełniają standardy Ferrari” – powiedział Choi podczas ceremonii podpisania umowy, która odbyła się w Samsung’s Asan Campus w prowincji Gyeonggi.
„Jesteśmy pewni, że nasza współpraca z Ferrari będzie stanowiła ekscytującą okazję do praktycznego zastosowania naszych atutów w dziedzinie supersamochodów i umocnienia naszej pozycji na rynku motoryzacyjnych OLED-ów, co pozwoli nam osiągnąć coraz to nowe szczyty”.
Dyrektor generalny Ferrari, który również uczestniczył w wydarzeniu podpisania umowy, z zadowoleniem przyjął partnerstwo, podkreślając, jak ważne w sektorze luksusowym jest podniesienie doświadczenia klientów.
„Poprzez to strategiczne partnerstwo z Samsung Display dla dedykowanego rozwoju rozwiązań wyświetlaczy w technologii OLED na zamówienie, zrobimy znaczący krok naprzód w cyfrowym środowisku dla naszych modeli następnej generacji”, powiedział Vigna.
W ramach umowy obie strony będą współpracować w celu opracowania nowoczesnego rozwiązania wyświetlacza, który zostanie wdrożony w samochodach następnej generacji Ferrari.
Samsung Display dostarcza panele OLED do Hyundai’a Ioniq i Audi e-tron, a także aktywnie celuje w rynek wyświetlaczy samochodowych. Na targach CES 2023, które odbyły się w styczniu, Samsung Display zaprezentował swój New Digital Cockpit z 34-calowym wyświetlaczem o wąskich ramkach i technologią zginania, która tworzy krzywiznę 700R podczas trybu jazdy.