Samsung Display Roadshow 2024: „Nie mówiliśmy o parametrach, tylko o tym, jak można stosować produkt w danych rynkach” – wyjaśnia Bogusława Kalawska, Samsung Electronics Polska
Największy producent ekranów na świecie, Samsung Electronics, tej wiosny ponownie ruszył w Polskę, aby zaprezentować na żywo swoje najnowsze technologie z segmentu display.
Tegoroczny Samsung Display Roadshow, organizowany pod hasłem „Visual Experience Transformation”, odwiedził największe polskie miasta: Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków oraz Warszawę. Celem wydarzenia było spotkanie z lokalnymi partnerami handlowymi oraz kluczowymi klientami, aby przedstawić im najnowsze osiągnięcia i rozwiązania technologiczne firmy. Samsung zaprezentował szeroką gamę nowoczesnych ekranów. Prawdziwą gwiazdą tego wędrującego wydarzenia były ekrany LED, które prezentowały najnowsze osiągnięcia Samsunga w tej dziedzinie. Dzięki niesamowitej jasności, żywym kolorom i doskonałemu kontrastowi, ekrany te oferują niezrównane wrażenia wizualne.
Jeżeli chodzi o rozwiązania, bo to na nich skupiamy się w tym roku, to wyjaśniamy jak możemy zastosować je w danym rynku. Wiele mówimy o rynku corporate, o rynku control room czy o edukacji. Jak możemy tam znaleźć nowy biznes? Przewidzieliśmy monitory nabiurkowe, tablice interaktywne dużego formatu, ekrany LED. W tych ostatnich oswoiliśmy już rynek z technologią micro LED. W tym roku swoją polską premierę ma model IVC, czyli ekran LED do wirtualnej produkcji. Nie mówiliśmy o parametrach, tylko o tym, jak można go stosować w danych rynkach, na przykład w rynku corporate. W mini studiach klient może łatwo z jego wykorzystaniem nagrać swoje materiały marketingowe, tworzyć webinary. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrobić małe studio do wideopodcastów czy webinarów. Ekran ten można wykorzystywać do własnych potrzeb, tak naprawdę codziennie zmieniając koncepcję, nie angażując przy tym zewnętrznych podmiotów. O takie zastosowania mieliśmy już wcześniej sporo pytań. Teraz to realizujemy – wyjaśnia Bogusława Kalawska, Business Developement Manager/LED Screens w Samsung Electronics.
Samsung swoim Display Roadshow nie tylko zaprezentował swoje produkty na żywo, docierając z nimi do lokalnych przedsiębiorstw. To także prezentacja pozycji, jaką na rynku systemów wyświetlania obrazu ma koreański producent.
Warto podkreślić że firma Samsung została aż 4 krotnym laureatem IT Champions 2024 między innymi w dwóch kluczowych kategoriach związanych z Professional Display, na co zwrócił uwagę Grzegorz Nowicki, komentując tegoroczną galę IT Champions: