Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung Display Roadshow 2024: „Pokazaliśmy jak nowoczesne technologie mogą poprawić biznes w wielu rynkach wertykalnych” – podkreślił Grzegorz Nowicki, Samsung Electronics Polska

Samsung Electronics ruszył w Polskę w ramach cyklu Samsung Display Roadshow, aby zaprezentować na żywo swoje najnowsze technologie z segmentu display. Branża IT, a szczególnie jej sektor związany z wyświetlaczami, to dziedzina, w której produkty naprawdę warto zobaczyć osobiście, by docenić ich jakość i innowacyjność.

Tegoroczny Samsung Display Roadshow, organizowany pod hasłem „Visual Experience Transformation”, odwiedził największe polskie miasta: Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków oraz Warszawę. Celem wydarzenia było spotkanie z lokalnymi partnerami handlowymi oraz kluczowymi klientami, aby przedstawić im najnowsze osiągnięcia i rozwiązania technologiczne firmy.

Zespół odpowiedzialny za display naprawdę solidnie przygotował się do spotkań z partnerami i klientami. Prezentacje były profesjonalne, a pokazane technologie robiły wrażenie. Możliwość bezpośredniego obcowania z produktami oraz rozmowy z ekspertami pozwoliły na lepsze zrozumienie ich potencjału i zastosowań. Samsung z powodzeniem pokazał, że jest liderem w dziedzinie wyświetlaczy, oferując innowacyjne rozwiązania, które mogą zmienić sposób, w jaki postrzegamy wizualne doświadczenia.

„Podczas tegorocznej, trzeciej edycji Samsung Display Roadshow gościliśmy w 5 miastach. Byliśmy we Wrocławiu, w Poznaniu, w Gdańsku, w Warszawie oraz w Krakowie. W tym roku pojawiła się pewna nowość, a mianowicie nasze wydarzenie podzieliliśmy na dwie sekcje skierowane do kompletnie różnych grup odbiorców. Pierwsza z nich skierowana była do rynku integratorów, resellerów i instalatorów. Mówiliśmy o trendach rynkowych, o tym, jak pozyskiwać finansowanie na zakup nowoczesnych technologii, skąd brać pieniądze i jak kierować i edukować klientów na to, żeby te fundusze pozyskiwali. Natomiast podczas drugiej części, skierowanej do klientów końcowych, mówiliśmy o tym, jak nowoczesne technologie mogą poprawić biznes w wielu rynkach wertykalnych, takich jak retail, corporate czy chociażby edukacja. Pokazywaliśmy też klientom, skąd pozyskiwać finansowanie i jak przygotowywać wnioski do pozyskania pieniędzy np. z funduszy KPO” – wyjaśnił pewną nowość w przebiegu tegorocznej edycji Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager – Proffesional Display Solutions w Samsung Electronic Polska.

 

 

Samsung skutecznie zaprezentował swoje najnowsze, najciekawsze technologie, zarówno w formie sprzętu, jak i oprogramowania do zarządzania treścią (Samsung VXT). Tegoroczny Samsung Display Roadshow to swoisty tour po kraju z technologią, którą trzeba zobaczyć na żywo.

Uwadze polecamy komentarz Bogusławy Kalawskiej z Samsung Electronics Polska z wydarzenia Samsung Display Roadshow 2024: “Nie mówiliśmy o parametrach, tylko o tym, jak można stosować produkt w danych rynkach”:

IT Champions 2024 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!