Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung Guard S8 – startuje nowy program ochrony dla flagowych smartfonów Samsunga.

Firma Samsung zaprezentowała dzisiaj swoje najnowsze flagowe smartfony: Galaxy S8 oraz S8+. O godzinie 18.00 rozpocznie się jego przedsprzedaż, która potrwa do 19 kwietnia. Osoby decydujące się na zakup już dziś, będą mogły cieszyć się najnowszym telefonem na 8 dni przed oficjalnym startem sprzedaży w sklepach. Z myślą o nowych użytkownikach firma Samsung uruchamia także program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla konsumentów. Guard S8 to pakiet usług typu premium, skierowany do nabywców smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+, dzięki któremu otrzymają oni kompleksową pomoc serwisową i dodatkowy rok gwarancji na swój telefon.

 

Pakiet Guard S8 zapewnia użytkownikom Galaxy S8 i S8+ następujące korzyści:

1. Dedykowana infolinia dla użytkowników Galaxy S8 i S8+, dostępna pod numerem 801 880 888 oraz zdalną pomoc techniczną (remote support).

2. Pakiet usług serwisowych, dostępnych po rejestracji na stronie (www.guards8.samsung.pl). W jego ramach, użytkownicy mogą skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu: maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych, bądź wymiany wadliwego smartfonu w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika uszkodzony smartfon i wyda produkt zamienny. Ta opcja ochrony aktywna jest przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto użytkownik zyskuje dodatkowy rok gwarancji na produkt.

 

Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.guards8.samsung.pl

Rejestracja będzie możliwa od 28 kwietnia 2017 roku.