Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung i LG zaprezentowali nową technologię OLED

Dwóch producentów wyświetlaczy, Samsung Display i LG Display, zaprezentowało w środę swoje najnowsze technologie wyświetlaczy z organicznymi diodami elektroluminescencyjnymi, wykorzystujące sztuczną inteligencję i nowe formaty, co jest wyraźnym posunięciem mającym na celu poszerzenie dystansu do chińskich producentów. 

Jak podaje “Korea Herald” na targach K-Display Industry, które odbyły się w tym tygodniu w Seulu, przewodniczący Korea Display Industry Association Choi Joo-sun podkreślił, w jaki sposób koreańscy producenci wyświetlaczy będą wyprzedzać chińskich rywali na najnowocześniejszym rynku OLED dzięki „unikalnym i wysokiej jakości produktom”.

„Upewnimy się, że będziemy wyprzedzać Chiny, wprowadzając zróżnicowane i najwyższej jakości produkty na rynek OLED” – powiedział Choi, który jest również dyrektorem generalnym Samsung Display.

Według firmy śledzącej rynek Omdia, Korea zajęła drugie miejsce na światowym rynku OLED pod względem dostaw w pierwszym kwartale tego roku, z udziałem w rynku wynoszącym 49 procent. Chiny zdobyły największy udział w rynku pod względem dostaw na poziomie 49,7 procent.

Choi podkreślił, że łączna sprzedaż koreańskich producentów wyświetlaczy jest „nadal większa” niż chińskich firm. Na wystawie Samsung rozstawił swoje stoisko pod hasłem „Podróż do AI: OLED Leaps”, prezentując 42 rodzaje nowych produktów, od 1,5-calowego okrągłego panelu OLED po składane wielokrotnie panele OLED i gigantyczne panele OLED.

Na wystawie producent wyświetlaczy zaprezentował swoje elastyczne panele wyświetlaczy, w tym Flex In & Out, który można wygiąć o 360 stopni, oraz Flex S, który można złożyć dwukrotnie, zarówno do wewnątrz, jak i na zewnątrz, w kształt litery S. Flex Hybrid, który łączy w sobie możliwości składanego i przesuwanego, również był na wystawie.

W sekcji Round Lab salonu wystawowego Samsung zaprezentował różne nowe produkty koncepcyjne z okrągłymi panelami OLED, które firma opracowała po raz pierwszy na świecie. Produkty obejmują inteligentny klucz i inteligentne słuchawki wykorzystujące 1,5-calowy okrągły panel OLED firmy, Cling Band, który ułatwia korzystanie z 6,2-calowego elastycznego panelu OLED oraz inteligentny głośnik z 7,6-calowym elastycznym panelem OLED.

Gigant wyświetlaczy zaprezentował również na wystawie technologię OLED on Silicon, która jest podstawową technologią dla zestawów słuchawkowych rozszerzonej rzeczywistości. Samsung poinformował, że opracował pierwszy w branży 1,3-calowy panel OLEDoS o ultrawysokiej jasności 12 000 nitów, wykorzystując technologię White-OLED. Na wyświetlaczu wielkości monety firma zaprezentowała 4000 pikseli na cal, co odpowiada rozdzielczości 4K.

LG Display pokazało swoje najnowsze panele OLED, które zostały powiększone i zoptymalizowane pod kątem wyświetlaczy samochodowych systemów informacyjno-rozrywkowych, na swoim stoisku z hasłem „Lepsza przyszłość”. Prezentując duże panele wyświetlacza OLED, LG pokazało 83-calowy panel OLED TV, który został wykonany przy użyciu nowej technologii, jaką firma opracowała w ciągu ostatniej dekady, nazwanej Meta Technology 2.0.

Dzięki najnowocześniejszej technologii LG zwiększyło jasność ekranu o 42 procent i sprawiło, że nowy panel jest najjaśniejszym spośród istniejących wyświetlaczy OLED TV, oferując maksymalnie 3000 nitów. Firma wprowadziła również panel Advanced Thin OLED do samochodów, który jest teraz o 20 procent cieńszy od istniejących paneli szklanych.