Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung już po raz 18. z rzędu został liderem globalnego rynku telewizorów

Samsung

Samsung po raz kolejny udowodnił, że innowacje i uważne wsłuchiwanie się w potrzeby użytkowników przynosi efekty. Po raz 18. został globalnym liderem w branży. Polki i Polacy również pokochali telewizory tego producenta, co potwierdzają wyniki sprzedaży w Polsce – już 19. raz z rzędu najczęściej wybierali oni telewizory Samsung, w ostatnich latach decydując się głównie na modele z linii Neo QLED, OLED, Excellence Line Neo QLED 8K czy model The Frame . Firma nie spoczywa jednak na laurach i wprowadza kolejne innowacje – na tegorocznym forum innowacji „World of Samsung” zaprezentowała najnowsze produkty wyposażone w sztuczną inteligencję.

 

W czym tkwi sekret sukcesu?

Firma badawcza Omdia podała, że marka Samsung osiągnęła 30,1% udziału w światowym rynku sprzedaży telewizorów w 2023 roku, wzmacniając swoją pozycję lidera branży osiągniętą po raz pierwszy w 2006 r. Sukces ten wynika przede wszystkim z faktu, że Samsung w swojej ofercie skupia się w ostatnich latach głównie na telewizorach premium oraz tych o dużej przekątnej, w których bezsprzecznie dominują najnowocześniejsze modele Neo QLED i OLED.

Od chwili wprowadzenia technologii kropki kwantowej w telewizorach Samsung QLED w 2017 roku, łączna sprzedaż tych modeli, obejmująca najnowsze modele Neo QLED, przekroczyła 40 milionów egzemplarzy. Tylko w 2023 roku sprzedano 8,31 mln sztuk modeli z linii QLED.

Marka Samsung zapracowała na pozycję lidera w sektorze telewizorów premium – szczególnie w przypadku tych o przekątnej powyżej 75 cali i cenach powyżej 2500 dolarów. Firma odnotowała imponujący wynik – 60,5% udział w rynku pod względem sprzedaży telewizorów w cenie powyżej 2500 dolarów, utrzymując jednocześnie przewagę w sprzedaży tych powyżej 75 cali z 33,9% udziałem. Ponadto, dzięki wysokiej sprzedaży modeli 98-calowych, telewizory o przekątnej powyżej 90 cali utrzymały pozycję lidera z 30,4% udziałem w rynku.

Opierając się na sukcesie na rynku telewizorów ultra dużych i wysokiej klasy, Samsung poczynił także znaczące postępy w segmencie OLED. W 2023 roku firma sprzedała 1,01 mln telewizorów OLED, co stanowi udział w rynku na poziomie 22,7%. Przewiduje się, że wraz z poszerzeniem oferty produktów OLED w 2024 r. udział firmy Samsung w rynku OLED wzrośnie w bieżącym roku.

 

– Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że od 18 lat, rok w rok, jesteśmy uznawani za lidera globalnego rynku telewizorów, co stanowi świadectwo trwałego zaufania i lojalności, jaką nasi klienci niezmiennie obdarzają firmę Samsung – stwierdził SW Yong, President and Head of Visual Display Business w Samsung Electronics.– Dlatego dążymy do tego żeby znacznie wykraczać poza wyjątkową jakość obrazu, a wszystko po to, aby móc oferować naszym Klientom jeszcze bardziej spektakularne doświadczenia.

 

„World of Samsung” – więcej niż innowacje

Dzięki postępom w technologii procesorów i najnowocześniejszym funkcjom sztucznej inteligencji Samsung w 2024 roku jest na dobrej drodze do dalszej transformacji domowej rozrywki i wyznaczania nowych standardów w branży telewizorów. Dowodem na to są urządzenia prezentowane na „World of Samsung” we Frankfurcie. Wszyscy goście, którzy mieli w połowie lutego br. wyjątkową szansę zobaczenia – jeszcze przed oficjalnymi premierami – modele z linii Excellence Line Neo QLED 8K, OLED czy serię telewizorów Lifestyle są nimi zachwyceni.

Jakie innowacje pokazano jeszcze na tym międzynarodowym wydarzeniu?

  • 75-calowy telewizor Samsung Excellence Line Neo QLED 8K QN900D jest wyposażony w nowy i wydajny procesor NQ8 AI Gen3, który obsługuje takie funkcje, jak 8K AI Upscaling Pro i AI Motion Enhancer Pro, zapewniając najlepszy jak dotąd obraz.
  • System operacyjny Tizen OS 2024 przenosi treści na pierwszy plan, oferując spersonalizowaną obsługę w oparciu o różne konta konfigurowane w telewizorach Smart TV. Tizen udostępnia takie usługi jak Samsung Gaming Hub – wszechstronną platformę do grania online z rekomendacjami pozwalającymi na wygodne i dostosowane do potrzeb wyszukiwanie treści w chmurze.
  • Music Frame to konfigurowalny głośnik bezprzewodowy zaprojektowany tak, by elegancko wtapiał się w otoczenie. Może działać jako samodzielny głośnik lub można go sparować z telewizorem Samsung i listwą dźwiękową za pośrednictwem Q-Symphony. Wszystko po to, by uzyskać jeszcze bardziej wciągające wrażenia wizualne z dźwiękiem przestrzennym.
  • Nowa technologia OLED Glare Free została zaprojektowana specjalnie dla ekranów OLED firmy Samsung na rok 2024. Zapewnia ona wierność kolorów i ostrość obrazu, jednocześnie redukując odbicia pobliskiego oświetlenia. Nowa, specjalna warstwa twardej powłoki i sposób naniesienia jej na powierzchnię ekranu przełamują dotychczasowy kompromis pomiędzy połyskiem, a odbiciem światła.

 

Samsung przedstawia nowe karty microSD dla nadchodzącej ery komputerów mobilnych i sztucznej inteligencji na urządzeniach