Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung liderem na rynku smartfonów w Europie Centralnej i Wschodniej, Huawei zajął drugie miejsce, wyprzedzając Apple, bardzo dobry wynik notuje Xiaomi.

Według analityków Canalys w drugim kwartale 2017 roku, liderem na rynku smartfonów w Europie Centralnej i Wschodniej jest firma Samsung która sprzedała 4,9 mln sztuk, smartfonów, co oznacza wzrost o 14% rok do roku, dzieki czemu zanotowano 32 % rynku, drugie miejsce pod względem sprzedaży smartfonów, ponownie zajęła firma Huawei, która dostarczyła konsumentom 1.8 miliona urządzeń. Oznacza to, że do Huawei należy obecnie 12% rynku. Awans na drugie miejsce to zasługa 11% wzrostu, w porównaniu do pierwszego kwartału 2017 roku. Dzięki temu Huawei wyprzedził Apple o około 50 000 dostarczonych urządzeń. Firma Apple z 11% udziałami w rynku zamyka podium.

 

 

„Bardzo cieszymy się, że Huawei powrócił na drugie miejsce na rynku w Europie Środkowej i Wschodniej. Śmiało patrzymy w przyszłość, przygotowując nowe urządzenia. W czwartym kwartale planujemy premierę smartfonu, który swoimi możliwościami zachwyci nawet najbardziej wymagającego konsumenta” – skomentował Jefferson Zhang, Dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska.

 

 

Zdecydowanie, najbardziej wyróżniającym się dostawcą w tym kwartale było Xiaomi, które wskoczyło na czwarte miejsce. Xiaomi polegając na wyłącznej współpracy z ABC Data, dzięki polskiemu dystrybutorowi dostarczył 1.1 miliona urządzeń, zdobywając 7% udział w rynku, wyprzedzając Lenovo które zanotowało 5% udział w rynku.

 

 

 

 

Źródło: Canalys