Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung ma zamiar przejść na wyszukiwarkę Bing napędzaną przez AI w swoich smartfonach

Na początku tego roku, wyszukiwarka Bing Microsoftu otrzymała znaczący przyrost funkcjonalności dzięki nowym funkcjom AI, a teraz Samsung podobno rozważa porzucenie Google na swoich urządzeniach na rzecz nowej wersji Bing z obsługą AI.

Jeśli Samsung zdecyduje się porzucić Google i zastąpić go z Bing, Google i jego firma macierzysta Alphabet, mają podobno stracić około 3 mld dolarów rocznie z tego partnerstwa. Możliwość ta spowodowała, że Google wpadło w „panikę” i rozpoczęło jeszcze bardziej zaawansowane prace nad rozwojem AI.

Podczas gdy 3 miliardy dolarów nie jest ogromną sumą pieniędzy dla firmy takiej jak Alphabet, utrata Samsunga byłaby poważnym uderzeniem w reputację Google, a także uderzeniem, które mogłoby zainspirować inne firmy do porzucenia Google. Apple ma podobną umowę z Google, która jest warta 20 miliardów dolarów, a umowa ta ma być odnowiona jeszcze w tym roku. Jeśli Google nie nadrobi zaległości we własnej ofercie AI, Apple może również rozważyć porzucenie Google.

Odrodzenie Binga ma potencjał, który mógłby spowodować utratę przez Google’a dużych pieniędzy poprzez zniszczenie pseudomonopolu Google’a na rynku wyszukiwarek. Google musi konkurować z Bingiem w bitwie o wyszukiwarki AI, ale dopiero okaże się, czy Google może dostarczyć te same imponujące wyniki, które Bing osiągnął z ChatGPT.

Innowacje Binga w zakresie AI stanowią jedyną prawdziwą konkurencję, z jaką Google spotyka się na rynku wyszukiwarek od ponad dekady, a Google ma rację, że musi przeć do przodu ze swoim rozwojem AI, aby zapobiec utracie udziałów w rynku. Lekcja, którą należy wyciągnąć tutaj jest to, że konkurencja jest dobra dla konsumentów, i że nawet Google może być zagrożony przez prawo innowacji technologicznych. Czy Samsung pozbędzie się Google’a, to się dopiero okaże, ale ich aktywne rozważanie tej opcji już spowodowało spadek kursu akcji Alphabetu. Wczoraj cena akcji Alphabetu spadła o 4%, uszczuplając wartość rynkową firmy o 55 miliardów dolarów.