Samsung najatrakcyjniejszym pracodawcą w Polsce! Już po raz trzeci, firma Samsung została uznana w rankingu Randstad Employer Brand Research za najbardziej atrakcyjne miejsce pracy w Polsce.
Samsung Polska po raz trzeci został uznany za najbardziej atrakcyjne miejsce pracy w Polsce przez uczestników badania Randstad Employer Brand Research. To jednocześnie szóste miejsce na podium dla marki w historii rankingu. Badani doceniają firmę zarówno za stabilną pozycję rynkową, jak i sprzyjające warunki pracy.
W tegorocznej – jedenastej – edycji badania Randstad Employer Brand Research wzięło udział blisko 5 tysięcy respondentów (pracujących, uczących się lub poszukujących pracy) w wieku od 18 do 64 lat (Badanie przeprowadzone zostało w styczniu 2021 r. na próbie 4931 osób. Próba była reprezentatywna pod względem płci z nadreprezentacją osób w wieku 25-44 lata.).
Ankietowani oceniali stabilność zatrudnienia, poziom wynagrodzenia, perspektywy rozwoju zawodowego, równowagę między życiem zawodowym a prywatnym czy atmosferę w miejscu pracy. Na podstawie ich odpowiedzi tytuł najatrakcyjniejszego pracodawcy w tym roku przypadł marce Samsung. Ankietowani utożsamiają Samsung z dobrą kondycją finansową, dobrą reputacją oraz możliwością rozwoju zawodowego.
– Miejsce na najwyższym stopniu podium to zaszczyt, ale także olbrzymia odpowiedzialność. Cieszymy się, że nasza rynkowa pozycja oraz kultura organizacyjna zostały docenione. To idealny moment, by podziękować każdemu z tysięcy pracowników w Polsce, którzy codziennie przyczyniają się do budowania tego wizerunku – mówi Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.
Randstad Employer Brand Research to badanie dotyczące wizerunku pracodawcy i czynników atrakcyjności pracodawców. Ankietowani określają, czy według nich dana firma jest atrakcyjnym miejscem pracy. Na ich ocenę wpływ mają poszczególne czynniki analizowane w badaniu, wśród nich m.in. stabilność zatrudnienia, satysfakcjonujące wynagrodzenie, perspektywy rozwoju zawodowego, równowaga między życiem zawodowym a prywatnym czy przyjazna atmosfera w miejscu pracy.
Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 r. w Belgii. Dziś Randstad Employer Brand Research obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 190 000 respondentów z 6493 firm.