Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung określa bieżący rok jako kamień milowy dla rynku składanych telefonów 

Firma Samsung Electronics, która jest liderem światowego rynku składanych smartfonów, jest przekonana, że może umocnić swoją pozycję, sprzedając w tym roku na całym świecie ponad 10 milionów sztuk swoich nowych składanych smartfonów. 

Jak podaje Korea Herald, gigant technologiczny zorganizował w środę pierwsze wydarzenie Galaxy Unpacked 2023 w swojej siedzibie, aby zaprezentować najnowszą linię składanych smartfonów – Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5.

Roh Tae-moon, szef działu mobilnego Samsung Electronics, powiedział, że widzi rok 2023 jako „punkt zwrotny”, jako moment, w którym składane telefony zyskają popularność.

„Spodziewamy się, że globalne dostawy składanych telefonów przekroczą w tym roku 20 procent wszystkich flagowych smartfonów Galaxy” – powiedział Roh podczas konferencji prasowej, która odbyła się w biurze giganta technologicznego w Seocho w południowym Seulu w piątek, po wydarzeniu Samsung Galaxy Unpacked 2023.

Roh powiedział również, że zorganizowanie pierwszego wydarzenia firmy Galaxy Unpacked w Seulu było „właściwą decyzją”, aby umocnić swoją pozycję. „Ponieważ Samsung jest firmą, która rozpoczęła swoją działalność w Korei, składane telefony również zostały wprowadzone jako pierwsze w Korei. Ostatnie wydarzenie było w stanie pokazać symbole Korei ludziom na całym świecie” – powiedział.

Najnowsze urządzenia to składane telefony Samsung piątej generacji od czasu premiery pierwszego, Galaxy Fold, w 2019 roku. Samsung wprowadził różne aktualizacje w swojej nowej serii składanych smartfonów Galaxy, chcąc stworzyć „innowacyjne doświadczenie ze składanym telefonem” dla użytkowników. Wspomniane telefony mają większy ekran, ważą mniej i korzystają z nowego projektu zawiasów.

Szef działu mobilnego wyraził dumę z najnowszej serii składanych telefonów firmy, jednocześnie spodziewając się, że globalne skumulowane dostawy składanych telefonów przekroczą 30 milionów od 2019 roku.

Powołując się na dane z przedsprzedaży, Roh prognozuje, że proporcja sprzedaży Galaxy Z Flip5 do Z Fold5 może zmienić się odpowiednio do 65 procent i 35 procent, w porównaniu do zeszłorocznych 60 procent i 40 procent.

Na podstawie przewidywań obserwatorów rynku, Roh powiedział, że roczna globalna sprzedaż składanych produktów może osiągnąć 100 milionów sztuk w ciągu pięciu lat. Pomimo niekorzystnych perspektyw rynkowych w drugiej połowie, szef działu mobilnego powiedział, że jest zdeterminowany, aby przezwyciężyć trudności poprzez współpracę i innowacje, ponieważ był świadkiem, jak składane telefony stały się nową siłą napędową firmy w jej biznesie mobilnym.

„Dział mobilny Samsunga wraz z operatorami komórkowymi i klientami z całego świata wprowadzał różne innowacje, nawet w powolnej sytuacji rynkowej. Staramy się ponownie być pionierami na rynku dzięki naszemu silnemu DNA i możliwościom” – powiedział.

Samsung utrzymał pozycję nr 1 na światowym rynku składanych smartfonów, ale zauważa rosnącą konkurencję ze strony chińskich producentów smartfonów.

Wraz z wprowadzeniem na rynek składanych smartfonów przez Huawei, Oppo, Vivo i Xiaomi, udział Samsunga w rynku spadł do 45 procent w okresie od stycznia do marca, według firmy monitorującej branżę Display Supply Chain Consultants. Roh postrzegał to zjawisko jako „naturalne” wraz z pojawieniem się większej liczby producentów smartfonów na rynku i był przekonany, że może ochronić swoją koronę.

Dzięki najnowszym składanym urządzeniom Samsung zamierza również zaistnieć na głównych rynkach światowych, takich jak Chiny, Stany Zjednoczone i Indie. Roh powiedział, że Samsung zacieśni współpracę z lokalnymi partnerami w Indiach, a także wzmocni marketing w USA. Obserwatorzy rynku zwracają uwagę na to, czy najnowsze składane telefony Samsunga przypadną do gustu młodym rodzimym klientom. Wśród młodszego pokolenia, w wieku od 18 do 29 lat, odsetek użytkowników iPhone’a wyniósł 65 procent, przyćmiewając 32 procent Samsunga, wynika z niedawnego sondażu Gallup Korea.