Samsung Polska otwiera drugi w Polsce, punkt Samsung Premium Service Plaza w Galerii Katowickiej.

Firma Samsung otworzyła dziś w Galerii Katowickiej drugi w Polsce punkt Premium Service Plaza, nowoczesną przestrzeń serwisowo-sprzedażowo-wystawienniczą. Klienci nie tylko błyskawicznie naprawią tutaj swój smartfon, ale będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami marki Samsung.

 

W Samsung Premium Service Plaza zgromadzone zostały najnowocześniejsze urządzenia i technologie firmy Samsung. Na blisko 250 m2 powierzchni i pod opieką doświadczonych ekspertów, klienci mogą zapoznać się z najnowszymi modelami smartfonów, tabletów, urządzeń ubieralnych i Smart TV, a także przenieść się w wirtualny świat za pomocą gogli Gear VR. Premium Service Plaza to również błyskawiczny serwis urządzeń mobilnych Samsunga. Na klientów czeka 8 stanowisk serwisowych, a większość usterek będzie można naprawić tutaj nawet w godzinę.

 

 

Samsung Premium Service Plaza w Galerii Katowickiej to drugi obiekt tego typu w Polsce. Pierwszy zlokalizowany jest w warszawskim kompleksie biurowym Warsaw Spire. Katowicki punkt będzie czynny przez siedem dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 19:00, w weekendy 10:00-17:00. Premium Service Plaza oferuje szereg udogodnień dla klientów w tym: specjalną strefę rozrywkową dla dzieci i dorosłych wyposażoną m.in. w zestawy Gear VR czy stanowiska Samsung Smart Service, umożliwiające bezpłatną aktualizację oprogramowania. W ramach konceptu Premium Service Plaza, partnerem firmy Samsung jest spółka SPB Services, europejski lider w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych.

 

 

SPB jest europejskim liderem w łączeniu ubezpieczeń i serwisu dla ponad 100 największych marek w 12 krajach, takich jak Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Maroko, Polski, Portugalii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Tunezji. SPB jest firmą rodzinną, założoną w 1965 roku, oferującą unikalne doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu programami ubezpieczeń indywidualnych, rozbudowy gwarancji i usług związanych z produktami bankowymi, telefonów komórkowych i urządzeń gospodarstwa domowego. Ten unikalny łańcuch umiejętności umożliwia klientom SPB tworzenie wartości i wzmacnia lojalność wobec marki. SPB Services jest spółką zależną od SPB Group, specjalizującą się w diagnostyce, naprawie, wymiany i wycenie urządzeń i nowych technologii. SPB Services działa głównie we Francji, Polsce i Tunezji.