Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung buduje coraz silniejszy zespół B2B – do firmy dołączyły Weronika Sławniak oraz Karolina Duchnowska.

Nowe Key Account Managerki w Samsungu będą pracowały nad rozwojem sprzedaży produktów firmy w Polsce i regionie. Nie da się zbudować skutecznego biznesu bez dobrego zespołu. Bez wątpienia wiedzą to w Samsungu. Południowokoreańska firma do swojego polskiego oddziału ściąga ekspertów i ekspertki o różnych specjalizacjach. Zróżnicowany background zespołu pozwala na patrzenie z odmiennych perspektyw na wyzwania biznesowe, a to wzmaga kreatywność.

Szeregi Samsunga w Polsce rosną. Teraz, wraz z początkiem roku firmę wzmocniły:

Weronika Sławniak, Samsung Key Account Manager LCD, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w kanale partnerskim oraz dla klientów końcowych w południowej i zachodniej części Polski. W branży IT od 2011 roku. Wcześniej rozwijała karierę zawodową w HP (jako Partner Business Manager) i Hewlett Packard Enterprise (jako Technology Services Support Coordinator).

Karolina Duchnowska, Samsung Key Account Manager CEED Sales Poland LCD\M, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w północnej i wschodniej części Polski. W branży IT od 2012 roku. Wcześniej karierę zawodową rozwijała w Hewlett Packard Enterprise (jako Partner Business Manager), ALSO (jako Enterprise Account Manager) oraz Lexmark (jako Open Channel Manager).

Panie będą odpowiadały za opiekę i sprzedaż w modelu dystrybucyjnym przez największych integratorów IT oraz firmy specjalizujące się w sprzedaży sprzętu informatycznego. W obszarze ich działań znajdzie się też pomyślne wdrażanie w rynek programu partnerskiego STEP i certyfikacje partnerów.

W obliczu wyzwań stojących przed firmą w 2022 roku, wzmocnienie zespołu przyda się Samsungowi bez wątpienia. O nich, ale też o strategii produktowej, o hitach sprzedaży i kryzysie chipowym oraz o tym jak radzi sobie z nim Samsung, opowiadali niedawno w programie “Liderzy Branży” IT Reseller TV Adam Parzonka i Jacek Klee z firmy Samsung:

AMD z nagrodą ALICE Industry Award 2021 od CERN, przyznaną w uznaniu zaangażowania na rzecz projektowania i produkcji węzłów obliczeniowych ALICE EPN.