Samsung buduje coraz silniejszy zespół B2B – do firmy dołączyły Weronika Sławniak oraz Karolina Duchnowska.
Nowe Key Account Managerki w Samsungu będą pracowały nad rozwojem sprzedaży produktów firmy w Polsce i regionie. Nie da się zbudować skutecznego biznesu bez dobrego zespołu. Bez wątpienia wiedzą to w Samsungu. Południowokoreańska firma do swojego polskiego oddziału ściąga ekspertów i ekspertki o różnych specjalizacjach. Zróżnicowany background zespołu pozwala na patrzenie z odmiennych perspektyw na wyzwania biznesowe, a to wzmaga kreatywność.
Szeregi Samsunga w Polsce rosną. Teraz, wraz z początkiem roku firmę wzmocniły:
Weronika Sławniak, Samsung Key Account Manager LCD, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w kanale partnerskim oraz dla klientów końcowych w południowej i zachodniej części Polski. W branży IT od 2011 roku. Wcześniej rozwijała karierę zawodową w HP (jako Partner Business Manager) i Hewlett Packard Enterprise (jako Technology Services Support Coordinator).
Karolina Duchnowska, Samsung Key Account Manager CEED Sales Poland LCD\M, odpowiada za sprzedaż produktów Samsunga z kategorii Monitory LCD w północnej i wschodniej części Polski. W branży IT od 2012 roku. Wcześniej karierę zawodową rozwijała w Hewlett Packard Enterprise (jako Partner Business Manager), ALSO (jako Enterprise Account Manager) oraz Lexmark (jako Open Channel Manager).
Panie będą odpowiadały za opiekę i sprzedaż w modelu dystrybucyjnym przez największych integratorów IT oraz firmy specjalizujące się w sprzedaży sprzętu informatycznego. W obszarze ich działań znajdzie się też pomyślne wdrażanie w rynek programu partnerskiego STEP i certyfikacje partnerów.
W obliczu wyzwań stojących przed firmą w 2022 roku, wzmocnienie zespołu przyda się Samsungowi bez wątpienia. O nich, ale też o strategii produktowej, o hitach sprzedaży i kryzysie chipowym oraz o tym jak radzi sobie z nim Samsung, opowiadali niedawno w programie „Liderzy Branży” IT Reseller TV Adam Parzonka i Jacek Klee z firmy Samsung: