Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung planuje coś wyjątkowo interesującego z Microsoftem. I tak, chodzi o gaming.

Microsoft oficjalnie zaprezentował swoją inicjatywę Xbox Everywhere, której celem jest zachęcenie ludzi do grania w Xbox Cloud Gaming na jak największej liczbie urządzeń. Jedno z takich właśnie urządzeń, to prawdopodobnie… gamingowy telewizor Samsunga. 

Jak wynika z najnowszych przecieków, zespół Xbox w Microsoft współpracuje bezpośrednio z Samsungiem nad stworzeniem aplikacji do strumieniowego przesyłania Xbox na telewizory. Współpraca z koreańską firmą ma sens, ponieważ jest ona największym producentem telewizorów na świecie.

 

 

Przy okazji pozwoliłoby to Microsoftowi ponownie utrzeć nosa Sony, konsolowemu rywalowi, który oczywiście jest również istotnym graczem w obszarze telewizorów. Microsoft wyraźnie rozwija koncepcję gier w chmurze, a Xbox staje się coraz silniej platformą opartą na chmurze.

Microsoft wydaje się mieć w ostatnim czasie wyjątkowo przemyślaną strategię w obszarze gamingu. Dowodem tego jest choćby zakup Bethesdy. Jednak cloud gaming to póki co pole nieco nierówne, z sukcesami, jak GeForce Now i totalnymi klapami, jak Google Stadia. Duet Samsung i Microsoft mają jednak wszelkie możliwości, by zakwalifikować się do pierwszej z kategorii.

 

Innowacje zmieniające oblicze świata, budowa bardziej ekologicznego i inteligentnego świata, głównymi tematami Huawei Global Analyst Summit.