Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung pokazał nowe telewizory QLED TV podczas premiery w Nowym Jorku – łączą niedoścignione wzornictwo i nowe funkcje, zapewniające niepowtarzalne wrażenia wizualne.

Konsekwentnie już 13. rok Samsung Electronics zajmuje pozycję globalnego lidera w dziedzinie produkcji telewizorów. 7 marca 2018 r., podczas wydarzenia First Look New York, które odbyło się w budynku amerykańskiej giełdy na Manhattanie, firma zaprezentowała flagową linię telewizorów QLED TV oraz sprzęt audiowizualny, który trafi na rynek w tym roku. W konferencji wzięło udział blisko tysiąc gości, którzy mogli zobaczyć kolejną generację telewizorów QLED TV, a także poznać nowe funkcje, które przeniosą widzów na nowy poziom wrażeń wizualnych.

 

Podczas prezentacji inauguracyjnej Jonghee Han, President of Visual Display w Samsung Electronics, oraz inni przedstawiciele kierownictwa firmy wyjaśnili, w jaki sposób nowe flagowe telewizory znoszą dotychczasowe ograniczenia w zakresie instalacji i konfiguracji. Za sprawą wszystkich nowych usprawnień widzowie mogą cieszyć się rozrywką, tak jak lubią.

 

Nasza oferta telewizorów na rok 2018 pokazuje, jak zmienia się podejście do ekranów i ich roli” – powiedział Jonghee Han, President of Visual Display w Samsung Electronics.Nowe modele QLED TV łączą wszystko to, co ważne dla widzów: świetną jakość obrazu, sprawniejszą i szybszą obsługę oraz piękny design. Tym samym zapewniają niedoścignione wrażenia podczas oglądania”.

 

Do prezesa dołączyli na scenie partnerzy zarządzający z gazety The New York Times, którzy opowiedzieli o nowych rozwiązaniach wprowadzonych w serii QLED TV, które mogą być szczególnie ciekawe dla widzów. Ogłaszając nowe partnerstwo z firmą Samsung, Mark Thompson, prezes i dyrektor wykonawczy The New York Times Company, powiedział: „Tryb Ambient w telewizorach QLED TV to zupełnie nowy sposób, by doświadczać niedoścignionego, wszechstronnego dziennikarstwa na najwyższym poziomie, które jest domeną The Times”.

 

 

 

W ramach wydarzenia First Look New York przygotowane zostały strefy i ekspozycje, które pozwoliły gościom poznać pełnię możliwości oferowanych przez produkty na 2018 rok. Znalazły się tam w szczególności:

  • strefa „dużego ekranu”, gdzie można było doświadczyć oszałamiającej jakości obrazu z jeszcze lepszymi kolorami i kontrastem, które sprawdzają się w różnych sytuacjach – czy to podczas grania, czy oglądania filmów lub sportu. W tej strefie nie mogło zabraknąć 146-calowego The Wall, czyli modułowego ekranu opartego na technologii MicroLED. Będzie on dostępny także dla użytkowników domowych;
  • strefa filmowa, w której firma pokazała swój soundbar N950 z technologią Dolby Atmos®, który trafi na rynek jeszcze w tym roku. Soundbar ten jest przykładem tego, jak wibrujący, potężny dźwięk przestrzenny może poprawić doświadczanie kina domowego;
  • strefa Ambient, gdzie pojęcie „wyłączony telewizor” nabiera nowego znaczenia. Teraz największy w domu ekran będzie równie piękny, co funkcjonalny. Nowa technologia przekształca „wyłączony” telewizor w domowe centrum informacji – podejrzymy nie tylko najnowsze doniesienia z kraju i ze świata, ale także prognozę pogody czy dane dotyczące natężenia ruchu drogowego. W tym trybie będziemy mogli również odtworzyć muzykę lub skorzystać z opcji „wkomponowania” ekranu w ścianę;
  • strefa w całości poświęcona nowemu One Invisible Connection. Ten praktycznie niewidoczny, wytrzymały kabel – po raz pierwszy w branży – łączy przewody zasilania i transmisji danych. Dzięki temu telewizor stanie się prawdziwą ozdobą każdej przestrzeni. Koniec ze zbędnymi, nieestetycznymi kablami w domowym salonie. W zestawie z telewizorem QLED TV dostępny będzie przewód o długości 5 metrów. Opcjonalnie oferowany będzie także dłuższy – 15 metrów;
  • strefa „smart”, gdzie można było przekonać się jak łatwe jest konfigurowanie nowych telewizorów (2018) przy użyciu smartfona i aplikacji SmartThings. Tu także zaprezentowana została funkcjonalność asystenta Bixby*.

 

Linia telewizorów QLED TV 2018 będzie dostępna w Stanach Zjednoczonych w tym miesiącu. Więcej informacji uzyskać można na www.samsung.com.

* Bixby w telewizorach Smart TV będzie oferowane na wybranych rynkach. W tej chwili usługa nie jest dostępna w Polsce.