Samsung SDS przedstawia generatywny model sztucznej inteligencji dla klientów korporacyjnych
Południowokoreański dostawca rozwiązań informatycznych Samsung SDS zaprezentował nowe usługi, które pozwolą jego klientom z łatwością wdrożyć generatywną sztuczną inteligencję w swoich firmach w celu poprawy produktywności pracy, a także zapoczątkować innowacje w zakresie hiperautomatyzacji pracy biurowej.
Hyperautomation to infrastruktura zaawansowanych technologii, które służą do skalowania możliwości automatyzacji poprzez łączenie różnych narzędzi, takich jak zrobotyzowana automatyzacja procesów (RPA) i sztuczna inteligencja, w celu usprawnienia decyzji biznesowych – podaje „The Korea Herald”.
Dostawca usług IT podczas corocznego szczytu Real Summit przedstawił dwie usługi generatywnej sztucznej inteligencji – Brity Copilot, rozwiązanie automatyzujące zadania intelektualne oraz FabriX, platformę przyspieszającą połączenie generatywnej sztucznej inteligencji z systemami chmurowymi w kluczowych biznesowych sektorach takich jak rozwiązania dla przedsiębiorstw, łańcuch dostaw i finanse.
Dyrektor generalny zapewniał o doskonałej kompatybilności usług w zakresie tworzenia i udostępniania prywatnego systemu klientom korporacyjnym, którzy przywiązują dużą wagę do bezpieczeństwa. Nowe produkty można również łączyć z różnymi LLM pożądanymi przez firmy, w tym ChatGPT OpenAI i HyperClova X firmy Naver.
Brity Copilot wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do zadań intelektualnych wykonywanych w popularnych systemach biznesowych, takich jak poczta elektroniczna, komunikatory, wideokonferencje i przechowywanie danych. Pokonał ograniczenia istniejącego RPA, które potrafi zautomatyzować jedynie proste, powtarzalne zadania.
Song Hae-goo, wiceprezes wykonawczy działu rozwiązań biznesowych w Samsung SDS, powiedział, że podczas gdy Brity Copilot i wprowadzony na rynek w marcu Microsoft 365 Copilot wykonują podobne zadania, najnowsze rozwiązanie Samsunga jest bardziej zaawansowane, ponieważ może nawet obsługiwać program płatniczy, a jest to funkcja, której Microsoft obecnie nie oferuje.
Według Songa stopień automatyzacji przetwarzania żądań klientów również wzrósł do 60 procent, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów o 21 procent.
Wewnętrzne testy firmy Samsung wykazały, że najnowsze rozwiązanie zwiększyło szybkość programowania o 30 procent i podwoiło szybkość weryfikacji. Zmniejszyło także czas potrzebny na tworzenie dokumentów biznesowych o 75 procent w operacjach planowania zasobów przedsiębiorstwa.
FabriX umożliwia pracownikom udostępnianie i korzystanie z zasobów IT, takich jak zasoby wiedzy i systemy pracy, łącząc je na platformie. Oprócz łatwiejszego i szybszego procesu, zapewnia także bezpieczne zabezpieczenie danych dzięki funkcjom gromadzenia, przechowywania i przetwarzania na platformie Samsung Cloud Platform.
Samsung planuje świadczyć dostosowane do indywidualnych potrzeb usługi, aby umożliwić firmom wprowadzanie i bezpieczne korzystanie z generatywnej sztucznej inteligencji, a celem jest wprowadzenie na rynek fabryk FabriX i Brity Copilot odpowiednio w drugiej połowie tego i pierwszej połowie przyszłego roku.