Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung SDS przedstawia generatywny model sztucznej inteligencji dla klientów korporacyjnych 

Południowokoreański dostawca rozwiązań informatycznych Samsung SDS zaprezentował nowe usługi, które pozwolą jego klientom z łatwością wdrożyć generatywną sztuczną inteligencję w swoich firmach w celu poprawy produktywności pracy, a także zapoczątkować innowacje w zakresie hiperautomatyzacji pracy biurowej.

Hyperautomation to infrastruktura zaawansowanych technologii, które służą do skalowania możliwości automatyzacji poprzez łączenie różnych narzędzi, takich jak zrobotyzowana automatyzacja procesów (RPA) i sztuczna inteligencja, w celu usprawnienia decyzji biznesowych – podaje „The Korea Herald”.

Dostawca usług IT podczas corocznego szczytu Real Summit przedstawił dwie usługi generatywnej sztucznej inteligencji – Brity Copilot, rozwiązanie automatyzujące zadania intelektualne oraz FabriX, platformę przyspieszającą połączenie generatywnej sztucznej inteligencji z systemami chmurowymi w kluczowych biznesowych sektorach takich jak rozwiązania dla przedsiębiorstw, łańcuch dostaw i finanse.

Dyrektor generalny zapewniał o doskonałej kompatybilności usług w zakresie tworzenia i udostępniania prywatnego systemu klientom korporacyjnym, którzy przywiązują dużą wagę do bezpieczeństwa. Nowe produkty można również łączyć z różnymi LLM pożądanymi przez firmy, w tym ChatGPT OpenAI i HyperClova X firmy Naver.

Brity Copilot wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do zadań intelektualnych wykonywanych w popularnych systemach biznesowych, takich jak poczta elektroniczna, komunikatory, wideokonferencje i przechowywanie danych. Pokonał ograniczenia istniejącego RPA, które potrafi zautomatyzować jedynie proste, powtarzalne zadania.

Song Hae-goo, wiceprezes wykonawczy działu rozwiązań biznesowych w Samsung SDS, powiedział, że podczas gdy Brity Copilot i wprowadzony na rynek w marcu Microsoft 365 Copilot wykonują podobne zadania, najnowsze rozwiązanie Samsunga jest bardziej zaawansowane, ponieważ może nawet obsługiwać program płatniczy, a jest to funkcja, której Microsoft obecnie nie oferuje.

Według Songa stopień automatyzacji przetwarzania żądań klientów również wzrósł do 60 procent, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów o 21 procent.

Wewnętrzne testy firmy Samsung wykazały, że najnowsze rozwiązanie zwiększyło szybkość programowania o 30 procent i podwoiło szybkość weryfikacji. Zmniejszyło także czas potrzebny na tworzenie dokumentów biznesowych o 75 procent w operacjach planowania zasobów przedsiębiorstwa.

FabriX umożliwia pracownikom udostępnianie i korzystanie z zasobów IT, takich jak zasoby wiedzy i systemy pracy, łącząc je na platformie. Oprócz łatwiejszego i szybszego procesu, zapewnia także bezpieczne zabezpieczenie danych dzięki funkcjom gromadzenia, przechowywania i przetwarzania na platformie Samsung Cloud Platform.

Samsung planuje świadczyć dostosowane do indywidualnych potrzeb usługi, aby umożliwić firmom wprowadzanie i bezpieczne korzystanie z generatywnej sztucznej inteligencji, a celem jest wprowadzenie na rynek fabryk FabriX i Brity Copilot odpowiednio w drugiej połowie tego i pierwszej połowie przyszłego roku.