Samsung w biurowcu Warsaw Spire otworzył nowe centrum pokazowe dla klientów biznesowych – Samsung Mobile B2B Innovation Center.
Firma Samsung otworzyła w biurowcu Warsaw Spire nowe centrum pokazowe. Samsung Mobile B2B Innovation Center powstało z myślą o klientach biznesowych. Otwarcie Samsung Mobile B2B Innovation Center to ważny element strategii współpracy firmy z klientami biznesowymi. Centrum powstało także po to, by zwiększyć zaangażowanie polskiego oddziału instytutu rozwoju i badań w zakresie oferowanych mobilnych rozwiązań dla biznesu.
– Samsung od lat intensywnie rozwija w Polsce ofertę dla biznesu, dlatego stworzenie Samsung Mobile B2B Innovation Center w Warszawie jest dla nas nie tylko dużym wyróżnieniem, ale też wielką szansą. Chcemy wykorzystać potencjał wynikający z obecności w naszym kraju świetnie działającego centrum R&D Samsung. Daje nam to możliwość prezentowania klientom naszych rozwiązań w asyście zaangażowanych w ich tworzenie inżynierów. Jednocześnie możemy jeszcze sprawniej budować ekosystem partnerów i współpracowników, z którymi będziemy mogli tworzyć kolejne technologie i narzędzia do rozwoju gospodarki. – tłumaczy Adam Roś, VP of Strategy Samsung Institute of Research and Development Poland.
W Samsung Mobile B2B Innovation Center będą prezentowane rozwiązania i najnowsze technologie dla klientów biznesowych, mogą jednak z niego korzystać także klienci indywidualni, którzy chcą poznać gotowe już produkty. Lokalizacja nowego centrum pokazowego nie jest tutaj przypadkowa. Tuż obok niego znajduje się największe po Korei centrum rozwoju i badań firmy Samsung na świecie, które swoje doświadczenie i wiedzę z tworzenia flagowych produktów marki wykorzystuje do budowania indywidualnych rozwiązań dla biznesu. Dzięki zapleczu programistów i inżynierów w warszawskim centrum, rozwiązania mogą być dopasowywane pod konkretne potrzeby, bądź stworzone od nowa zgodnie z biznesowymi wytycznymi.
Jak zauważył obecny na oficjalnym otwarciu wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin – Kształtowanie kompetencji cyfrowych i innowacyjnego krajobrazu naszej gospodarki stanowi ważny filar rozwoju Polski. Z tym większą przyjemnością obserwujemy miejsca takie jak te – gdzie technologia i nauka, wiedza i biznes – łączą się ze sobą dając impuls do dalszego rozwoju nowej, cyfrowej gospodarce. Inicjatywy takie jak te bardzo pomagają zbudować pomost nad doliną dzielącą odkrycia naukowe i ich wdrożenie w życie. Życzę firmie Samsung, aby jak najlepiej wykorzystała potencjał polskich inżynierów, ponieważ zyska na tym nie tylko firma, ale i polska oraz światowa nauka.
Prezentowane w Samsung Mobile B2B Innovation Center rozwiązania, produkty i innowacje pokazują szerokie możliwości marki. Zostały jednak wyselekcjonowane tak, by szczególnie odpowiadać na potrzeby odbiorców biznesowych z obszaru korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Są to przede wszystkim technologie mobilne w zakresie podstawowych obszarów rynku, takich jak: bezpieczeństwo, rozwiązania dla służby zdrowia, technologie dla sektora finansowego i użyteczności publicznej.