Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung według najnowszych danych firmy badawczej IHS Markit, z ponad 30% udziałem w rynku, po raz 14. został globalnym liderem rynku telewizorów.

Według najnowszych danych firmy badawczej IHS Markit udział firmy Samsung w globalnym rynku telewizorów w 2019 wyniósł 30,9 procent, co oznacza wzrost o 1,9 punktu procentowego w stosunku do roku poprzedniego. Tym samym Samsung po raz 14. z rzędu jest globalnym liderem tego rynku.

 

  • W 2019 roku Samsung osiągnął 30,9 proc. udziału w globalnym rynku telewizorów.
  • Światowa sprzedaż telewizorów Samsung QLED wyniosła w ubiegłym roku ponad 5,3 mln sztuk, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w 2018 roku.
  • Samsung jest także liderem w segmencie telewizorów premium oraz w kategorii telewizorów wielkoekranowych.

 

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IHS Markit wynika, że globalna sprzedaż telewizorów QLED w 2019 r. osiągnęła aż 6 milionów sztuk, co jest wynikiem dwa razy wyższym niż w przypadku wszystkich OLED TV. Według danych, telewizory QLED stanowiły 12,1 procent całkowitej sprzedaży telewizorów Samsung w ubiegłym roku. Samsung osiągnął także świetny wynik w segmencie telewizorów premium, który odnosi się do modeli wycenianych od 2,5 tys. dolarów w górę. Producent utrzymał tu najwyższą pozycję z udziałem 52,4 procent. Firma jest także liderem w kategorii telewizorów wielkoekranowych, których wielkość zaczyna się od 75 cali.

 

Obserwatorzy branży stwierdzają zgodnie, że silna obecność telewizorów Samsung na rynku wynika z konsekwentnej realizacji strategii firmy, która zainwestowała w rozwój linii QLED. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, wraz z kolejną generacją tych produktów, widzowie mogą liczyć na coraz lepsze wrażenia wizualne. Prezentując podczas CES 2020 i Samsung Forum nowe produkty i technologie, w tym najbogatszą dotychczas serię QLED 4K i QLED 8K czy modele Lifestyle: The Frame, The Sero oraz The Serif, Samsung pokazał, że w 2020 roku telewizory będą jeszcze lepiej dopasowane do widza i jego potrzeb.

 

https://itreseller.pl/itrnewsamsung-podczas-samsung-forum-2020-zaprezentowal-europejskie-portfolio-telewizorow-i-sprzetu-audio-na-2020-rok-wsrod-nowosci-m-in-rozszerzona-seria-qled-8k/