Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Samsung wraca do e-sportu i prezentuje drużynę Samsung4Gamers by Inetkox, debiut na turnieju Let’s Play Częstochowa 2017 w świetnym stylu.

Firma Samsung została patronem projektu GO GO CS:GO2 oraz sponsorem tytularnym nowej polskiej drużyny e-sportowej. Ekipa Samsung4Gamers by Inetkox zadebiutowała na turnieju Let’s Play Częstochowa 2017 w świetnym stylu, zajmując trzecie miejsce.

 

Trzonem drużyny są zawodnicy, którzy wcześniej występowali w barwach Team Inetkox. Zespół ten powstał jako efekt inicjatywy GO GO CS:GO, której patronowali streamerzy Patryk ”easy” Dzięcioł i Paweł ”saju” Pawelczak. Drużyna zyskała sponsora tytularnego oraz zmieniła nazwę na Samsung4Gamers by Inetkox. Firma Samsung zaangażowała się również w drugą edycję projektu GO GO CS:GO, którego celem jest wyłonienie spośród graczy rozpoczynających profesjonalną karierę e-sportową nowego zespołu uczestniczącego w ogólnopolskich rozgrywkach „Counter Strike: Global Ofensive”.

 

Drużyna Samsung4Gamers w składzie Mateusz „TOAO” Zawistowski, Kuba „Markoś” Markowski, Michał „snatchie” Rudzki, Tomasz „phr” Wójcik oraz Wiktor „mynio” Kruk zadebiutowała podczas turnieju Let’s Play Częstochowa 2017. Zawodnikom w swoim pierwszym występie w nowych barwach udało się dotrzeć aż do półfinału. Od częstochowskich rozgrywek począwszy, drużyna wyłoniona w trakcie pierwszej edycji GO GO CS:GO będzie występowała w Mistrzostwach Polski ESL, rozgrywkach Polskiej Lidze Esportowej oraz innych turniejach w nowych koszulkach i pod nową nazwą.

 

Zaangażowanie firmy Samsung w sponsoring drużyny Samsung4Gamers by Inetkox jest częścią działań marki mających na celu promowanie profesjonalnego e-sportu. Jest też uzupełnieniem oferty monitorów zaprojektowanych z myślą o graczach, którzy chcą osiągać lepsze wyniki w swojej grze. Samsung CFG70 to pierwszy zakrzywiony monitor do gier stworzony w technologii kropek kwantowych, które wyświetlają żywe kolory w całej 125% przestrzeni barw sRGB. Precyzyjne podświetlanie uwypukla szereg szczegółów gier zarówno w jasnych, jak i ciemnych ustawieniach. Najdrobniejsze detale stają się widoczne, co przekłada się na niespotykany wcześniej realizm obrazu, który zachwyci nawet najbardziej wymagających graczy.

 

Konstrukcja „Super Arena” CFG70 z krzywizną 1800R oraz podświetleniem LED, pozwala graczom w pełni przeżyć emocje ulubionej gry. Ekran ten oferuje również czas reakcji wynoszący 1ms, jako pierwszy na rynku w kategorii VA. Elastycznie regulowana częstotliwość odświeżania (144Hz) zapewnia ponadto płynne wyświetlanie obrazu.

 

Wychodząc naprzeciw fanom gier, każdy monitor CFG70 przechodzi rygorystyczną kalibrację fabryczną. Proces ten obejmuje optymalizację ustawień, w tym poziomu czerni za pomocą korekcji gamma w celu uzyskania zwiększonej jasności. Dostosowywane są również poziomy bilansu bieli do zarządzania temperaturą. W efekcie gracze mogą cieszyć się znakomitym, ostrym i wyraźnym obrazem, niezależnie od gry. Aby jeszcze bardziej uprościć zarządzanie grą, CFG70 zawiera łatwy w obsłudze interfejs Samsung Gaming UX OSD. Podczas gry można uzyskać dostęp do pulpitu ekranowego intuicyjnego interfejsu użytkownika, na którym w jednym miejscu wyświetlają się podstawowe ustawienia, od czasu reakcji po częstotliwość odświeżania. Gracze mogą również łatwo dostosować ustawienia za pomocą klawiszy skrótów umieszczonych w łatwo dostępnym miejscu na dolnej ramce.